2 Ocak 2007 Salı

YENİ ARICI İSTEMİYORUZ KARDEŞİM O KADAR:

Türkiye arı yetiştiricileri merkez birlik başkanı sayın Mustafa SARIOĞLU yeni arıcılara ihtiyacımız yok demiş.bence doru diyor.bu yeni arıcılar çok biliyorlar.nedir kardeşim bu yeni arıcılardan çektiğimiz.siz neden babanızın arıcılığını yapmıyorsunuz da,yok formik asit yok efendim oksalik asit.ya bunları kim sokuyor aklınıza.bunlar da yetmiyor yeni arıcılara efendim diyor yukardaki velet, baba ben arılarımın anasını kendim yetiştirecem dedi.hayret demi bununla kalsa iyi...baba devrim amcam Amerika”dan gelip bize suni döllemeyi öğretecek demi ,tövbe tövbe.bide demez mi baba bu merkez birliğinin görevleri nelerdir diye.bende yavrum arıları ıslah ederler, damızlık ve hibrit arı yetiştirirlermiş dedim.cevaba bakarmısınız,o zaman biz neden dünya sıralamasında kovan başına 15 kilo bal üretiyoruz dedi,daha bitmedi tabi Amerika da 100-150 kilo bal alıyorlarmış diyor velet.sonrada dediki bizimkilerin ıslah ettikleri arılar neden 150 kilo bal yapmadı, baktım iş sakat oğlum sen hocalarımızdan,birlik başkanımızdan iyimi biliyorsun dedim ama yemedi,işine gelirse biz babamızın arıcılığını yapalım yeter demi.? Bu velede bir daha oyuncak kovan yapmayacağım çocuk işte,başımıza bela olacak yoksa.
(Resim Furkan Emre TÜRK),yeni arıcı :J)

1 yorum:

  1. Bu çocuğu bu kadar konuşturma abi. Çak 2 tane otursun kenarda büyüklerinden iyi mi bilecek!!!
    Bu çocukların yanında konuşmayın diyoruz hep tutamıyorsunuz kendinizi.

    YanıtlaSil