21 Şubat 2007 Çarşamba

ARILARI KEKLEDİK BU GÜN KEH KEH ::)) KEKLENEN KİM ACABA?




26/01/2011
2007 yılı şubat ayında arılara kek verme görüntülerimiz.
O zamanlar kekin zamansız verildiğinde verdiği zararları bilmiyorduk.
Balı bile sulandırıp yiyen arılar, keki nasıl yesinler, yerken neler çekiyor hiç düşündünüz mü?.
Bu konuyla alakalı aşağıya daha sonradan yazmış olduğum yazıların linklerini var. Zamanında herkes gibi bede hatalar yaptım. Kek arılara nektar kesildiğinde verilen bir ürün ve doyurmak için debilde yavru yaptırmakta kullanıyor gelişmiş ülkeler. Bu tarih itibari ile kekin kilosu 6 lira filan, 6 liraya 3 kilo şeker, 2 litrede su koysanız, 6 liraya 5 kilo malzeme verirsiniz. Sonuçta karar kekresin kendisine ait, kim ne yaparsa yapar.

http://bengittim.blogspot.com/2009/01/aricilikta-dorular-ve-yanlilarimiz.html

http://bengittim.blogspot.com/2008/11/ada-aricilik-ve-bizim-geleneklerimiz.html

http://bengittim.blogspot.com/2008/10/renmeye-devam-ediyoruz.html

3 yorum:

  1. Ali Türk kekleri gördük de, arılar nerde onları göremedik.

    Bir keklenme mevzusu var ama arılar mı keklendi yoksa biz mi anlayamadım. :)

    YanıtlaSil
  2. Muratcım bizim arılar yamyam degilki.adı üstünde arı.onlar davet beklerler her şeye izinsiz dil atmazlar.sahibi gibi bunlar toktur.çok şükür ya rabbime.ne kadar şükretsem azdır.


    Lütfen başkalarının yamyamlarıyla karıştırmayın. ama lütfen::))

    YanıtlaSil
  3. Keke bakacak halimi kalmış arıların !!!

    Rahat bir oh be diymeden bahar geldi. Zaten o arılar çalışamadan vadeleri gelecek.

    YanıtlaSil