8 Mart 2007 Perşembe

İLAÇ BİLGİLERİ

Arkadaşlar artık bahar iyice buralarda kendini gösterdi.yakında sizede gelecek.yalnız arılara koruyucu olarak ilaç vermek isteyenler olabilir.ben Ahmet BİRBİLEN"den fırçayı yedim ötekileride son bölümde not edecem.İlaçların bazıları bazılarını bozuyormuş.apimicinle fumidin B yi kesinlikle birbirine karıştırmayacakmışız.birini kullanacaz bitecek öbürünü verilecek.yoksa fayda yerine zararlı duruma düşüyoruz haberiniz olsun.
NOT:Murat ÇAKIR üstadım diyecekki ya hastalık yok niye ilaç kulanılacak.
Ahmet BİRBİLEN üstadımda ben sana öylemi demiştim dedi.
Halil BİLEN üstadımda diyecekki o ilaçların ismi öylemi yazılır.yani anlayacağınız gelen vuruyor garibana giden vuruyor.vurun bee.sizde vurun duyurulur.
NOT:
6/11/2010
Arıcılta hasta olmayan koloniye hiç bir zaman ne şurubuna nede kejkine ilaç katılmaz.
Geçmişte geleneklerimizde ne yapılıyorsa, kim ne derse yapıyorduk.
Artık ne şurupta nede kekte ilaç veya vitamin kullanmıyorum.
Bu ilaçları koruyucu olarak vermeye devam edenlerse ileride kolonileri hasta oldugunda ne yapacak, kolonideki hastalık sporları bu ilaçlara bagışıklık kazandındıgında verilen ilaçta işe yaramayacak.

1 yorum: