13 Mayıs 2007 Pazar

İSTANBUL"DA VERİMLİ BİR PAZAR OLDU

Bulğaritan"dan gelen bir kovan.artık ben bal verecek arı kovanlarına bir tanım koyacam.bu kovan 80.binlik bal alabilmek için bu kovan arı dolmalı.başka yolu yok.Mustafa beyde dün akşam beyaz kovan formuna yazdığım ölçüleri aynen kabul etti.
sanki arılar çiçekleri yiyiyorlardı.bunlarıda videoya aldım.








Arı otu bir aydır açıkmış hala bir ay açık durur dediler.burası Mustafa KABAOĞLU"nun arılıgı tanışıp sohbet ettik bir ara bayağı eleştirmiştim kendilerini.yemek verdi bize demekki eleştirmeli herkesi.üstüne gene çay vardı.şahane bir karakovanı vardı içini dışını çekim yaptım.




semaverde çay çok sardı bee.












İstanbul"da larva transferi yaptım.çok güldük .murat ÇAKIR filimledi,yaptıgım transferler erkekmiş erken uyandık yoksa Murat DÖNER daha çok ana beklerdi.:)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder