10 Temmuz 2008 Perşembe

KARNİOL ARISI VE ZİYARETÇİSİ::))

Bu akşam bir baktım mesayi bitimine az kaldı,kapıdan biri girdi.Yolunu şaşırıp adres sormaya gelmiş.Pazertesi günü birlikteydik ama gene birbirimizi özlemişiz.Ama ben hasta degilim hasta doktor::)))
Akşam çaylarını içip hemen yapılması gerekenleri yapmaya koyulduk.
İlk olarak Gebze'de bulunan karniyolf1 leri ziyaret ettik.
Arıların az olmasına karşın,yavru durumu çok fazla.Muhteşem abi benim alaman bombası bir çıtada gezip duruyor dedi.Güya başka çıtalara yumurta atmıyormuş,hayret.Gözü yavrular kapanınca görür artık.Şimdi yumurta atıyordur sen görmüyorsun desek olmayacak.
Bu arada minik arıcıyı kıskandı desem inanın.Miniklik acayip dalıyor arılara hiçte korkusu yok.Yahya ilerde süper olacak İnşallah.Üç çıta arı vardı içerde çok az tarlacı kalmıştı.Genç arılarda iş arayıp şurupluk altına dalak atmışlar::))
En sakin arı karniol arısıdır.
Biz arılara bakarken kahvelerimizde geldi.Kahveden sonra çıta götürmüştüm.Hemen birini telledim petek yapıştıracagız.
Hacı abi Trakyada görmüştü uygulamayı.Hemen maşalı filan kablo yapmış.Akü kapagıda tam mum yapıştırma tezgahı oldu ha. Dalak asan arıya bir tane ham petekli çıta kaptırdık gitti bakalım.
Kestane ballarını doktorumla birlikte taksiye taşıdık.Sonra benim eve gelindi.Doktora bir bidon balı tabir yerindeyse çaktık gitti::))
Allahım böyle müşterilerini benden esirgeme::)))
NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010

http://www.aribakani.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder