15 Nisan 2007 Pazar

AŞILAMAYI TUTTURMA ORANI ÇOK YÜKSEK ÇIKTI.



Bu resimleri çekerken ne kadar mutlu oldum anlatamam.ilk defa larva tranferi yaptım oranlar iyi saydıgıma göre 25 aşılama yapmışım bir çıtada 19 tutmuş.bence çok iyi.bu gün tekrar tranfer yaptım bu yaptığım sulu olanıydı.öncekiler kuru sitem yapıldı.sulu aşılamada tutma oranı daha yüksekmiş.şu an itibariyle ay sonuna 100 ana çıkacak vatana millete hayırlı olsun.



Alley metodunda başarısız oldum ama gene deneyecem.



şu an acil ana lazım işi riske etmemek için alley motoduna kısa bir süre ara verdim.ama bu işleri yaparken kovanda hiçbir şekilde açık yavru olmaması lazım.hatam buydu.



hafta ortasında tekrar bir aşılama gerçekleştirecem onun filmini çekecem olay ne kadar basit görün.



2007 yılında yapmış olduğum ilk larva tarnsferi görüntüleri. Vay be yıllar öncesi böyle hiç bir yayın yok, siz bu işe girişiyorsunuz olmuyor. İlk Alley metodunu denemiştim defalarca başarısız olup, ilk larva transfer denemesinin yayınları ve yapmış olduğumuz aparatların resimleri. Bu manzarayı gördüğümde havalara uçmuştum ilk defa larva transferi yapmışız ve tutma oranı çok yüksekti. Sadece kitaplarda yazardı şöyle söyle yapacaksınız birsürüde teffaruat.





Janter ekipman resimlerini görüyorduk ama o malzemeler yoktu, bende ondan esinlenerek mısır sapından memelere yataklar yapmıştım, yerli janter::)).

İlk ana arı üretim yayını bir yerde lazım oldu, baktım tek üstteki resim var ve aradaki resimleri başlıksız yayınlamışım. Eskiden bloklar ingilizceydi ve yayınlarda sıkıntı yaşıyordum, haberdeki kırmızı yazılar, 31 mart 2012 akşamı yazıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder