1 Nisan 2007 Pazar

USTAM SEN ÜLKEMİZDE UFKUMUZU AÇTIN.

Arkadaşlar
Ben 20 seneye yakın arılarla fiilen uğraşıyorum.40 yıldırda evimizde devamlı arı eksik olmadı.ama şu bir senedeki öğrendiklerimi keşke daha önce bilseydim.geçmişe sünger çektim ben artık bu sene arıcılığa yeniden başladım.yani beyaz sayfa açtım.nedenine gelince başta sayın ustam Uzman arıcı Halil BİLEN (bana göre sayısız profa bedeldir.)Murat ÇAKIR ,Ahmet BİRBİLEN ve Amerikada çalışmalarını sürdüren Devrim OSKAY arı genetikcisi hocam sayesinde yaklaşık 500 kişilik bir gurup kuruldu.ve burda herkes bildigini paylaştı ve acayip bir birikim yakaladık.bunu anlatmak o kadar zorki yaşamak lazım.ama kendini beğenen kibirli paylaşımdan uzak kişilere bu battı. kim şöhret meraklısı belli oluyor.bir sitenin köşesine silikon gibi yapışmış ordan çaka satıyor.sen adam gibi hizmet etmek istiyorsan sana bu gün blog kurar o sataştıgın kişiler.senin derdin ne bu insanlardan ne istiyorsun.sen kursaydın istanbul birligini ben gene haber yapardım.kendin kuramadın şimdi çamur yapma.bide tahsil gördüğün söyleniyor.yazık sana.

Şimdi bakıyorum ülkemizdeki arı bilginlerine ne yapıyorlar bir bakın.işleri konferans vermek ve kitap satmak.arılarımız ölüyor bu neden öldü diye inceleyecek yer ve kurum yok.

en son balkan konferansınıda gördük.hezimet oldu.sayın başkan yol haritası çıkaracaktı.iyi baksın önündeki haritaya.trakyada 65 milyona arıcının balını satmaya benzemez bu işler.boyunun ölçüsünü almıştır herhalde.

2 yorum:

  1. Sizi kınıyorum Ali bey;

    Yazınızda adı geçen bir kişi olarak size hiç yakıştıramadım.
    Bu ülkenin Profesörlerine diyecek hiç bir sözümüz olamaz. Kendilerine saygı duyuyoruz ancak , bildiklerini saklamazlar ise...

    Kendi adıma; sizin bahsettiğiniz kişinin ifade ettiği gibi ben uzman falan değilim , çünkü ben yoldan geçerken 1-2 kovan gördüm ve dedim dur hele bir blog yapayım ama arıcılığı da bu arada öğrenmeye çalıştım.
    Acemi uzmanlardan tabi ki bu ülke zarar görecektir.Ancak inceleyin bizim öldürdüğümüzü iddia ettikleri arıların sahipleri de en usta arıcılar olarak bölgelerinde kasıla kasıla dolaşan kişilerdir.
    Şimdi şapka önlerine düştü , kelleri göründü. Toplu arı ölümleri hikayelerinin kaynağını anlamak için , lütfen büyük marketlerin markalı bal reyonlarındaki fiyat artışlarına bakınız.

    YanıtlaSil
  2. zevk benim degilmi? seni kimseye değişmiyorum.ooo kadarr.kervan yürüyor işte

    YanıtlaSil