3 Nisan 2007 Salı

SIKINTI VE DERDİM,ÜLKEMİZ HER ALANDA EN İLERİ OLSUN

Bakıyorum ülkemizde gücü nisbetinde bir şeyler yapmaya çalışanlar var.diğer tarafta bir şey yapmadan,ahkam kesip işlere takoz koymayı meslek edinenler.eleştirmeyim diyorum olmuyor.Amerika ve Avrupa 15 yılı geçkin asitleri denemişler ve kullanmışlar.bizim bilim adamları nerdeydi bunlar yapılırken.biz daha 2 senedir adını duyduk kullanmaya geçecek duruma geldik,hemen çatlak sesler başladı.Hatay en çok koloni kaybı veren ilimiz.hala arıların neden öldüğüne dair resmi bir açıklama hala yok.bizler geçimimizi arıcılıktan sağlamıyoruz ama geçimini bu işten yapanlara yardımcı olmaya çalışıyoruz.ayriyeten onların haklarını savunup sesleri oluyoruz.ya bu Ülkede kim taş üstüne taş koyarsa başımızın üstünde yeri vardır.ama işleri bozmak isteyenleri en ağır şekilde eleştiririm.Ülkemizde hala kovan verim ortalaması 15-16 kilo yabancı ülkelerde bu kadar çiçek yok adamlar 100 kilo bal alıyor kovan başına benim derdim bu.bizim neyimiz eksik.bizimde iki elimiz iki gözümüz var.sadece bilgiye ihtiyacımız var .neden birkaç bilim adamı dışında arıcılık bilginleri nerde.bir şeyleri eleştirenlere ilk önce ne yaptın diye sorun bakalım.hiç bir şey yapmayıp karanlığa küfredenlerden olmayın,bir mumda siz yakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder