6 Ağustos 2007 Pazartesi

ALMANYA"DAN BİR MESAJ

Mehmet YÜKSEL.Almanya"da arıcılık yapıyormuş.hayret buralar dar geldi demekki.
Banada acayip iltifat etmiş,inşallah dediginiz gibiyimdir.ne diyeyim beni dev aynasında görenler var anlaşılan.

Sayin Ari bakani Ali Türk,yazilariniz ve resimleriniz hatta Video da verdiginiz bilgiler icin cok cok tesekkürler ediyorum,ben ariciliga almanyada hobi olarak bu sene yeni basladim ,sagolsun beni bu ise heveslendiren bir is arkadasim var kendisi Polanyali alman ve arilarla olan bilgisi cok yüksek,bana sagolsun cok yardim etti ve bilgilendirdi.
Sayin bakanim anlatma kabiliyetiniz cok yüksek Ne demek istediginizi rahatlikla anliyorum,buda ariciliga olan sevdami artiriyor.Ayni sekilde sayin Halil Bilen ve Sayin Yusuf Gürbüz icin de gecerli kendilerine tesekkürler ediyorum.
Mesleginiz Ögretmenlik mi yoksa ?
Hobilerimden biri de balik tutmak,resimlerime bakmak isterseniz www.avcilaralemi.com yada www.balikci.cirak.de lütfen ziyaret edin.
üyelik ücretsizdir.

Gördügünüz gibi Memlekete olan faydalariniz cok yüksek,dünyaca begeni kazaniyorsunuz,tebrikler.

Selamlar,saygilar.

Mehmet Yüksel

NOT:Ben tehtit edildikten sonra,ilginç mesajlar gelmeye başladı,buda ilginçler arasında.Buda sayın bakanım diyor.ne yapacağız anlamadım çok gaz yiyoruz galiba.Hz.Ömer,in bir sözü var ben ve hepimiz bunu unutmayalım."hatalarımı söyleyenden Allah razı olsun".
Hayret ülke sınırlarını taşmış,alamanyalara varmışız::)))
dedim size bana mesaj atarken dikkat edin diye yayınlarım haaaa. Mesaja hiç dokunmadım gene aynen buraya attım.

2 yorum:

  1. Havada reklam kokusu var.
    Reklam kokan hareketler bunlar Sn. bakan...

    YanıtlaSil
  2. reklam bana degilki size yapılmış.bize sadece gaz vermiş.reklamla alakası yok.ben reklam kokan hareketlerden zaten hoşlanmam,ayriyeten belirtim bir daha olmasın diye.

    YanıtlaSil