12 Haziran 2007 Salı

80 BİNLİK ARI KOLONİSİ


80 binlik arı kolonisi hazırlanışı şöyle. tek katlı bir arınız var verecegi bal 20 kilo,iki tane tek katlı kovanınız olsa alacagınız bal işler yolunda giderse 40 kg.ama kovandaki katı alıp diger kovanı iki katlı yaparsanız,80 binlik olur ve gene işler yolunda giderse alacagınız bal 80 kg.çıkıyor.ben 4 katlı yapıp 160 kg. bal alayım derseniz bu sefer verim 120 kg.düşüyor.yani araştırmalar en yüksek verimin 80 binlik arılarda oldugunda ben yazdım.ben okuduklarımı ve bildiklerimi uyguluyorum ve sizinle başarısız dahi olsam sonuşları paylaşacam ne biliyorsam aktarıyorum,inşallah başarılı olurum.
NOT:arılar birleştirilmeden önceki akşamdan o sıraya komple aynı koku verilecek.ayrıca birleştirme yapmadan anayı bulun.ben birleştirirken arıyorum siz bunu yapmayın.kokuya gelince herhangi bir farfüm,dogal oda spreyleri,bazı bitkilerin yagları var kekik yagı bunlardan birini seçip bir kartona döküp kovana vereceksiniz.gece tüm arılar aynı kokacak ertesi gün birleştirin.bu kadar açıklama yapıyorum hala soru soruluyor.:(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder