3 Haziran 2007 Pazar

ENFES HAFTA SONLARIMIZDAN,GÖRÜNTÜLER


Eğer arılarınızı taşıyorsanız kulube şart,sanki hilton.Cemil usta kolay bakarız dedi malzemeyi aldımmı tamamdır gerisi.bu esnada petek takma filimlrini çektim ama yükleyemedim yakında görürsünüz belki iki kişiyle çekilse daha güzel olurdu.

arılıkta yemek bir başka oluyor anlatmayayım isterseniz közde sucuk ve çay gece bülbül sesleri ve arılıktan naklen yayın keyfi,Halil ve çocuklarının görüntüsü,Murat ÇAKIR"ın içimizi parçalayan bakışları(nedenmi bende orada olsaydım keşke) arılıktan gördüklerimizdi.

Raki bu arılıktaki köpeğimiz,arı soktugundaki haline o kadar güldükki sormayım saatte 280 yapıp sipin attı.

başkanınmızın morali biraz bozuk hala kestane balı gelmeye başlamadı ondan olsa gerek biraz çekti::)) gelince ne yapacak bakacam haber veririm.

petek yapışacak çerçevede çapsızlık olmaması lazım.tezgaha koydugunuzda bunu anlarsınız ve her taraftan teraziye almanız lazım.bir kaç kez hatalı yaptınızmı dogruyu bulursunuz.ayarlı bir çıta telde ortalı takıldıysa tehgaha koydugunuzda tüm teller tezgaha temas eder.

iki günde o kadar çalıştımki akşam nasıl oldu anlayamadım yaklaşık 100 çıtaya tel çekilp petek yapıştırıldı ve bunlar kovanlara verildi,bazı kıovanlar birleştirildi larva transferi yaptım.çıkmak üzere 10 meme vardı arılar duman etmiş.bende yenisini yaparım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder