29 Haziran 2007 Cuma

AYDIN"LI ARICI HÜSEYİN SARIPEHLİVAN


En önemli detaylardan biri arıcılarımızın arılarını yangın riskine karşı önlem alması.burada gerekli önlem alınmış.hüseyin abi yılları tecrübe abidesi diyebiliriz.körükçüsü bile olamam bu kesin.


Vize"nin bir köyüne 15 senedir gelen Aydın"lı Hüseyin SARIPEHLİVAN"ı ziyaret ettik.600 kovanı varmış.300 tanesi burada.digerleri gene burda başka bir köydeymiş.hemen bir şeyler kaptım ben.Şenol ayrılmak bile istemedi ama ayrılmalıydık.birde Hüseyin abi bir anısını anlatıyordu hemen videoya aldım.körük ne kadar önemli filmi izleyince anlarsınız.yani herkes körükçü ollamaz.işi bilmek gerekiyor.ona dedim bu filmi yayınlayacam diye üzüldü ya adamın ismini söylemiştim ayıp olur dedi.biz adamı tanımıyoruz,sizde tanımazsınız sorun olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder