3 Haziran 2007 Pazar



bazı kovanlara katlardan giriş çıkışa izin verildi

katlı kovanların yanında duran kovanları yandakilere verdim.daha çok bal almak için 80 binlik nufuslu kovanlara ihtiyaç var bu sene bunu burada deneyecegim.anayla birlikte tek katlı kovanı başka yere koydum içinde bir çıta yavruyla birlikte ana yaşlıysa hepsini birleştirip anayıda öldürdüm.

Böyle oldular,aralarındaki 10 çıtalık kovanları bir gün önce koku vererek ertesi gün birleştirdim.

yeni arılıgım yolun bitiminde Kadir başkanın arılıgı başlıyor.
href="http://2.bp.blogspot.com/_MJg_ZcQhKsk/RmK2VcX8mAI/AAAAAAAAAvI/G6qZWMaYdn8/s1600-h/P6020098.JPG">

Şile dönüşü yolumun üzerinde bir araç takla atmış yanında kimse yoktu,kaza olan yerdede kazaya neden olacak bir engel yoktu.heralde aşırı sürat yaptı ve kontrol edemedi.içersine durup baktım kan falan yoktu ama heralde öndeki camı kafa çarpmaları kırdı sanırım.emniyet kemeri bu durumda çok gerekli.inşallah ucuz atlatmışlardır demekten başka yapacagım bir şey yoktu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder