11 Ekim 2007 Perşembe

BU GÜN GİRESUN'DAN MİSAFİRİM VARDI.

HERKESE İYİ BAYRAMLAR.
Özelikle arı dostlarının ve herkesin,Ramazan bayramını en içten dileklerimle kutlarım

Saat birde paydos edip eve geldim,biraz kestirecektim.Telefon çaldı,Ali Türk'lemi görüştüm.Evet ta kendisi,abi seninle tanışmak istiyorum Giresun'dan geldim,gitmeden göreyim.İyi gör bakalım eline ne geçecekse dimi::)))Dedim Belediyeyin önüne gel,geldi büromu açtım.yaklaşık 2-3 saat görüştük.Aslında beni tam tanımıyormuş,sadece yutubideki filimlerden Gebze'de oldugumu öğrenip Gebze'ye gelincede benim tel.bularak beni buldu::)). Büroda evden getirdiğim,ekipmanlara bakarken ne kadar mutluydu.Seneye kendi anaarısını kendi üretecek birini daha bulduk bence.



Bende bizim siteleri gösterdim,hayret etti,Meraklarından biride,ana üretigimiz janter ekipmalarını soruyordu evden götürdüm inceledi,lazımsa hemen temin ederiz Kadir başkanda var dedim,abi şimdi alamam ama lazım olunca gönder dedi.Yakında kış salkımına alırız.Adını yazmayı unuttuk beee."Mustafa ÇABUKUSTA-GİRESUN-KEŞAP'"tan.50 kovan arısı var,aramıza gelince yeniden hoş geldin deriz.

2 yorum:

  1. Sayın bakanım;randevusu varmıy dı arkadaşımızın...

    YanıtlaSil
  2. Randevusuz bakana gelinirmi be.Yazıyı iyi oku Randeu verdik, sonra kabul edildi huzura.

    YanıtlaSil