18 Ekim 2007 Perşembe

SAYILI GÜNLER BAZEN GEÇMİYOR BE

SANAL ARICILAR İLK GEBZE SEMİNERİNDE BULUŞMUTU,ŞİMDİ DAHA BÜYÜK BULUŞAYA DOĞRU. NOT:Resimlerde bir avuç iskelet kadroru görüyorsunuz.Bu kadro araştırma yapar,uygulama yapar,deney yapar,sanal alemde arıcılara msn ve bloglardan egitim verir.Ayrıca arıcılık magazin haberlerinide unutmayın.Bu iskelette Mehmet yüksel ve Selahattin abiyi görmek isterdim gelemiyorlar.Emin abi faal arkadaşlarımızdan inşallah kafa göz dalacam ona::))) geliyormuş....

Bursa'da yapılacak olan 3.arıcılık kongresine ne kaldıki.İnşallah cumartesi bazı eski dostlarla buluşup,yeni dostlar edinecegimizi umuyoırum.Bir senelik blog çalışmalarım bana göre başarılı oldu.Bir sürüde çevre edindik.Bursa'da bu çevre tekrar katlanır diyorum.Her geçen gün büyüme var.Bazı arkadaşlar Bursada yerlerini ayarlamışlar,biri ordu evinde biri öğretmen evinde,biri orman idaresinde hayret.Büyük şefle bende çadır kuracağız.Ünüversitenin bahçesindeki çadırımıza uğrayabilirsiniz,demekki gariban arıcı hali her yerde aynı.Yeni bir proje düşünüyorum,her il ve ilçede arıcı barınağı.Proje bu hangi İl veya İlçeye işi düşen arıcımız en azından otel parası vermesin.Gidip il veye ilçe tarımdan anahtarı alıp yatsın.Daha sonra yeni projelerle karşınıza gelebilirim,şimdilik bu kadar.

3 yorum:

  1. Ali Abi Arı dostlarının resimlerini
    bizlerle paylaşdığın icin çok teşekkürler zevkle izledim, Ayriyeten beni de İskeletin bir parcası olarak gördüğünüz icin de ayriyeten teşekkürler.

    Selamlar.
    Mehmet Yüksel

    YanıtlaSil
  2. Ali, biliyorsun kalbim sizlerle, inşallah birdahaki toplantıya. Tüm kalbimle arıcılığımız için verimli olması dileğimle duacıyım. Emeği geçenlere selam ve saygılarımla...

    YanıtlaSil
  3. Mehmet seminerimiz geçen sene ocak ayındaydı.Sitenin ocak ayını tıklarsan aşagı yukarı aynı resimleri atmışım, ismi nedir altlarında yazar.Ben geçmişten bir alıntı yapayım dedim.Kimse gece yarısı oldu ayrılamıyorduk.yorumlarda var orada.Aslında kışın tekrar baştan sona yayınlarım diye düşünüyorum çok resim var.

    YanıtlaSil