20 Ocak 2008 Pazar

BU GÜN MESAYİ BİTİMİ,SONRASINA BAKIN NELER OLDU.

Hafta sonu mesayiye kaldık,tapuda mart ayına kadar çalışacağız.Muhteşem abide abi kursa gelecekmisin dedi bende dedimki öyle bir ters yerdeki araba gitmez oraya.Dedi seni almaya geliyorum,siz aldınızda almamı dedik.Mesayi bitimine yakın telefon çaldı,aşagıda kapıdayım.Hemen arabaya atladığımız gibi,arıcılık kursuna gittik.
Yoldada Oktayla ve kaptan nerede buluşacaz telefonla yönlendiriyoruz,Yenidoğan belediyesi önüne gelin.Biz doktorumla beklerken,Bahtiyar abi geçti,telefon ettim gidecegin yeri biliyormusun yok,beni Gebze'de biliyor,dedim durduğun kavşaktan sola dön 100 metre ilerde kurs var.::)))Derken Oktay ve kaptan Tuncay Erdem kardeşler geldi,birde süpriz var.Belediye binasını bulamayıp başka yerlere gitmişler,yol kenarındada bir adam duruyormuş şuna soralım diyorlar,adamda oğlum nereye gidiyorsunuz bu saatte diyor.Anaaa odane beee dayıları karşılarında.Böyle bir tesadüf hayretya.Dayıları getirdi artık belediye önüne bizde bekliyorduk güzel bir anı olarak resimledim,dayı ve yigenlerini,doktorumda dahil.
Dayının en son bana sen kimsin demesi ilginçti,heralde gazeteci filan sandı.Ben bunların hocasıyım diyince herkes kahkahayı bastı.
Ertuğrul bu resimle yırttın yoksa sitenize sayaç falan yoktu.Sana makinayı verdik çek diye süs olsun diyemi almıştın eline resimler neredeeeeee. Bahtiyar abinin oğlu Ertuğrula vermiştim çekim yap diye her şeyin filmini çekmiş.
Kerim hoca çok saf kalpli biri arıcılığa başlamış yada başlayacak olanlara bir şeyler vermek için çabalayıp duruyor,Allah mufakkat etsin.Okyat'ların kek teslimatı ve aynı yerlerimizin yaralanması ilginç espirilere neden oldu, resimleri daha sonra atayım,şimdilik yeter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder