19 Ocak 2008 Cumartesi

YENİ BOLG KURAN ARKADAŞLARA BAZI AÇIKLAMALAR

Bazı arıkadaşlarımız yeni blog kurdular veya kurduk.Bakın yazacaklarım bazısının işine gelmeyebilir ::))
Şimdi bu yeni siteciler diyeyim,daha yürümeden koşmaya çalışıyorlar.Efendim arka pilana nasıl resim koyacam,daha ben nasıl konacağını bilmiyorum,ben sana nasıl cevap verebilirimki.Yan tarafa resim koyup nasıl linkli yapabilirim,linkleri tek tek degilde nasıl hepsini kopyalayıp bir seferde oraya aktarabilirim.Ben yan taraf resim koyuyorum ama başkalarının ki gibi güzel olmuyor.Blogunuz süslü olsa ne olacakki.İcraat olmadıktan sonra,kim hergün aynı habere defalarca bakmak ister,bir düşünün.Haber yoksa süs ne yapsınki?

Benim sitem Halil'inki gibi olsun. Olmaz efendim,malisef bir tane Halil Bilen var.Siten onunkinden daha güzel olsa izlenmeyeceksin çünkü.Neden Halil izleniyor ortaya bir şeyler koyuyor araştırıyor ve paylaşıyor.Ben yaptıklarımı paylaştıgımdan bu kadar izleniyorum.Siz yüzlerce arısı olup sitesi de var ama hiç icraatı olmayanları izleniyormu sanıyorsunuz,yüzlerce arısı olanın bir gittigi haberi var,gerisi tamemen entrikalarla dolu.Hiçmi bu adam arılara bakmadı,hani hasat nerede.Biz gezerken bile insanlara faydalı şeyleri aktarmaya çalışıyoruz.

Bakın en son Murat Çakır ,Adem Erdem'in arılığına gitmişti,gezmek için,geziden geriye kalanlara bir bakın,arı kaçıran hep duyarız ama Murat sayesinde gördük ve çok basitmiş.Katlanan çıta ne kadar basit değilmi evinize kadar nasılsa servis yapıldı.Polen tuzagı vardı degişik bir sistem,mum eritme tezgahı oda çok basit,ama bunlar yatarken gelmedi karşınıza.Yeni sitecilerde böyle yenilikleri bulup herkese sunmak görevleridir,site süslemek degil.

Akşamları herkesin işi oluyor,ben blokları tarıyorum,bir taraftan forumda bildigim bir konu varsa yazmaya çalışıyorum,bilmediğim konuya zaten hiç bulaşmam.Ama illede yazıyım dersem çok şey yazabilirim anlamadığım konuya bile.Bu lik silinme olayından sonra güncellemeler zaten arttı,bende haftada 2-3 güncelleme yapıyordum bu her güne kadar düştü.Şimdi bunlarla uğraşırken biri sorarsa ben yan tarafa nasıl resim koyarım,arka pilanı nasıl degiştiririm,yok efendim sitem çok boş kaldı,benimki çokmu dolu.Bir taraftanda bir yerlerden sorunu olanlar sorusunu soruyor,meiller geliyor,MSN yi aç bir sürü soru derdi olan sorsun,sormalı.Ya ben yapamadım şifreyi vereyim yap.Olur efendim başka bir arzunuz varmıydı.Arzunuz az oldu arzularınız varmı::)))Aslında daha çok şey vardı ama şimdi aklıma gelmedi,az önce biri,slm nbr kanka dedi,dedim kimsin bilmiyorumki kim sildim msn den gitti.Birde böyleleri var,daha önce yazdım beni eklediysen deki ben filanım ve memleketim şurası de .adam ekliyor seni bekliyorsun kim acaba ama listede açık selam verip soruyorum kimsin diye oda bana soruyor kimsin diye ne tuaf degilmi.::)))

4 yorum:

  1. SİTE GÜZELLİK SALONU kurun bloglara fön felan çekin hatta benim bloğunda ihtiyacı var:)))

    YanıtlaSil
  2. evet ali kardeşim gerçekten senin hiç boş zamanın yok allah yardımcın olsun.

    YanıtlaSil
  3. Bu konular bakanın uğrasacagı konular değil tabi.
    Senin memurun yok mu abicim?
    Boyle konularla ugrasacak insanlarda lazım ama.
    Bu da bir nevi arıcılığa hizmet degil mi?

    YanıtlaSil
  4. Abi bir nevi arıcılık hizmetini zaten veriyoruz.Kardeşlerimize blogu kurup veriyorum,linkler eklenmiş,resimleri varsa yüklenmiş.Gerisnide onlar getirsin,zaten hizmette sınır yokta,basit detaylara takılıyorlar,ayrıca en son belediyenin bilgisayar kursunada yazıldım::))) Sorulan soruları zaten bende bilmiyorumki::((((

    YanıtlaSil