16 Şubat 2008 Cumartesi

2007 EYLÜL AYI OĞUL ANILARI

Oğul yakalamak isteyen olursa ,ücretsiz tecrübelerimizi aktarırız.Sonra ben niye oğul yakalamayamıyorum diye hayıflanmayın,oğulcunun kıralı burada.
Ruşeti koymamızla birlikte oğulların gelmesi bir oldu.Bu işin incelikleri var tabi öyle ulu ortada anlatılmaz.Müracatlarınızı bekliyorum.Not.Oğulcu
Eylülde yanımıza Denizli'den gelen arılar vardı yaklaşık 400 kovan.Bir iki üç derken eylül ayında 6 oğul çıktıydı.Dördünü ben buldum,ikisinide asistanım Ehmet efendi.Bazen geç gidiyordum,dedim göremediğimiz filan olursa ruşete girsin,içinede iki çıta petek koydum eskilerden,ruşetleri çam ağacına bağladım.hep göz atıyorum arasıra bir gün uzaktan bir baktım,aha girmiş arılar girip çıkıyor.Hemen ruşetin önüne gittim birde bana saldırmazmı.Ben sarıcaları davet etmemiştim ve bu yüzden evden attım onlşarı.::(((Hemde iki ruşete birden gelmiti sarıcalar ötekinde daha çok vardı ama benim filimlemek sonradan aklıma geldi.

3 yorum:

  1. Ali kardeşim bunların merkep olanlarınıda yakaladınızmı .:)))

    YanıtlaSil
  2. alicim bu oğullardan bir tane istiyorum senden,damızlık.

    YanıtlaSil
  3. ALİ ABİ BENDE ONUN
    80.000 LİK ANAÇ OLANINDA İKİ TANE MEVCUTTU.BİR TANESİNİ İMHA ETTİM.
    İSTEYENE ÖBÜR KALAN GÖNDERİLİR.OĞUL FALAN DEĞİL HA 80.000 GARANTİ AMA FAZLASINI BİLMEM.ÇÜNKÜ KOCAMAN İKİ KAYANIN ARASI GİRİŞ OLMAK ÜZERE ARKA TARAF MAĞARA GİBİ GENİŞ.İÇERİSİ KİMBİLİR NASIL?

    YanıtlaSil