27 Şubat 2008 Çarşamba

SON YAŞADIĞIMIZ VÜRÜS İÇİN NOD32 PROĞRAMINI İNDİRİN OLAY TAMAM.BİZRAZ BİLGİSAYARAI KASIYOR AMA OLSUN SORUN BİTTİ.İNDİR COM DA ÜCRETSİZ.

Bir kaç gün önce aşağı yukarı bir çok kişinin başına gelen mesene heklenmesinde bende nasiplenenlerdenim.Bu resim seninmi kampanyasına katılmıştım.MSN yi açtıgım an tüm sayfalar slayt gibi tek tek açılıp kapanıyor.Bazı arkadaşlarımız gelen resimleri açmalarına rağmen sorunsuz işi atlattılar.Bu sorunsuz atlatanlar kaspersky denilen bir koruma kullanıyorlar.Ben akşam proğramı indirdim bana bir etki etmedi.Birde bildigim NOD32 var öğlenleyin onu indirdim.Tekrar eski msn yi açtım sorunsuz birde deneme yaptım.Heralde işlem tamam.O esnada bir kardeşimde başka bir proğram verdi buda bilgisayardaki spyları yani vürüsleri temizliyormuş akşama onuda indirecem.Bu vürüs beni bayağı geliştirdi be.::)) Son gelen proğram ise spybot bakalım bu nasıl bir şey temizlesin pc yi.Şu an zaten 4 koruma oldu birde daha indirsek ne olurki?

4 yorum:

  1. Sayın Türk Sayın Manosunda canı yandığı için bana link attı mükemmel tarama yapıyor,benim bilgisayardan 183 adet virüsü temizledi.Superantivirüs diye bir site,bende 3 tane vardı bu 4 oldu pek etkilenmiyorum ama insanlar boş durmuyorlar,yeni yollar bulabilirler dikkatli olmak zorundayız.

    YanıtlaSil
  2. Az önce spybot la bende taradım 72 tanede bende çıktı ama bir arkadaş bunlar çözüm degil diyor.MSN şifresini başka bilgisayarda degiştirecekmişiz.Yoksa şu an şifreleriniz çalındı diyor ne kadar doğru bilmiyorum.Bendede şu an 5 tane anti vürüs proğramı oldu.Üç tanesi otomatik ikisi istediğinde tarıyor.Ama otomatikleri kaldırmak lazım çok yavaşladı bilgisayar.

    YanıtlaSil
  3. Bu virus değil normal bir program.. bilgisayarının bir köşesine yerleşti. hangi isimle nereye yerleştiğini bulamayabilirsin. kesin çözüm istiyorsan format yapacaksın..
    Ben böyle biliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Fatih müjdene ne istiyorsun.Ne güzel pisikolojik destek oldun.Ne kadar teşekür edeyim sana::)))

    YanıtlaSil