2 Şubat 2008 Cumartesi

AÇTIM KUTUYU BATIRDI KÖTÜYÜ

Çoktan beri kafamda tasarladığım operasyonu yaptım.Öğlen saatlarinde aşırı kalabalık olan göstericilerin üzerine şeker gazı sıktım.Onlar ne oluyor yarabbi balmı yagıyor göremiyoruz der gibi yalanırlarken.
İkinci adımi atıp,barınaklarının üzerindende şeker gazı verildi.
Daha onlar ne olduğunu anlamadan çıtalara yöneldim.
Görüldügü gibi bir sürü kapalı yavru mevcut.Verdiklerim nereye gitti bilmiyorum yavru civarında bir gram ne kapalı nede açık bal var.
Sadece kışın iki çıtaya yavru yapabilmiş,yumurta ve larva göremedim kar yağışında anaarıda tatile girmiş galiba.
Hava 12 dereceydi fazlada kurcalayamadım,anaarıyıda göremedim ve kutuyu kapattım ama biri bir iğne kaptırdı.İyiki açmışım balkondaki arı böyle devam ederse aç kalacakmış.Ben hep veriyorum diyorum ama ortada bir şey yok.
Kutumuzu kapadıktan sonra,arıların sakinleşmesini
bekliyorum.Aha biri polenle piste inecek. Bir başkası daha.
Buda girişte acayip yalanmalar görünce şeker gazından kaçıp,kutunun girilemeyecek yerinde ben kimseye bir şey yapmadım orada neler oluyor diye kanat çırpar.
Bu gün polen gelişi iyidii.Burada sorun oldu,çünkü klavye çay içmesini bilmiyormuş. Şana kadar iki sefer klaveyi açtım,bir kaç parçası kayıp,genede baz harfler zor çalışıyor.



Arılarmız sakinlediiçlerine bir ça bardağı şurup afietler olsun.
ayrıca en az 300 gr kek.her tarafndan yalamaya başladılar şuruptan heberleri yok daha.

2 yorum:

  1. Sayın Ali Türk:

    Senin kovanın tabanı delik olmasın verdiğin şerbet oradan akıyordur!!!

    besleyip hergün karıştırırsan.

    uyandırdın arıyı balmı kalır.

    Ara vermeden beslemeye devam.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. Sayın Ali Türk:

    Senin kovanın tabanı delik olmasın verdiğin şerbet oradan akıyordur!!!

    besleyip hergün karıştırırsan.

    uyandırdın arıyı balmı kalır.

    Ara vermeden beslemeye devam.

    Saygılar.

    YanıtlaSil