25 Şubat 2008 Pazartesi

SANKİ BAHAR GELDİ

Bu arada fondon şekerlerimiz geldi.Bakalım arılar sevecekmi.Ben ilk defa kullanacam.Bu sene balsız kaldık.Enver Sarıoğlu'nun yiğeni bugün Gebze'ye gelerek bırakıp gitti kendilerine teşekürler ediyorum.Bir postada furuktöz keki yaptırmayı düşünüyorum,onunda fiyatı fondon şekeri ayarında 2,5 ytl ye.
Bu gün öğlen yemekte on dakika kutuyu resimledim.Daha havada be.

Bir sürü polenli gelen vardı.Nerden bulurlarki?

Bazılarını yakaladım bazıları kaçtı içeri.

Bu polende bir acayip renk.

Degişik renkte polenler maşallah.

Sanki bahar geldi diyorum içimden,artık havalar ısınmaya başladı.

Selahattin abi cuma günü İstanbul'daydı Ben temel petekteyim istegin varmı diye telefon etti.Bende hemen dedimki onlar janter parçaları ital ettiler her paket yüzlük.Dedim paketlerdeki sayıyı düşürsünler.Artık isterseniz bir meme dahi alabileceksiniz,kaç tane isterseniz yani.Daha önce bu janter parçalarından almak isterseniz hepsinden yüzer tane veriyorlardı.Şimdi olay güzel iştersen 1-2-3-5 meme alabilirsiniz.Yada sadece istediğniz parçayı alcaksınız.
Genede oradan bana hediyeler getirdi.Ben gerçi fazla boya işim olmaz ama senenin rengi kırmızı çıkmayan kalem uni marka.İki larva transfer kalemi birde maske teşekürler diyorum kendilerine.


Not MSN adresim şu an itibariyle gümledi,heklendik.

4 yorum:

  1. ALİBEY 2008 arıcılık sezonunu açar gibi bir hal almışsın allah arılarını saglıklı balını tüm yıl bereketli kılsın
    allah ın selametide üstüne olsun

    YanıtlaSil
  2. fincancı katırlarını ürkütürsen böyle haklarlar pardon heklerler diyecektim.gerçi ikiside aynı kapıya çıkıyor ya.

    YanıtlaSil
  3. Abi çok acayip oldu,zaten ilhami abiyle resim konumuz vardı.O benim ilginç bir resimimi yaynladı.Cumartesidende ortak resimlerimiz vardı onları istiyordu.Bana resim sordu bu resim seninmi diyince zaten benim gıçık bir resmimi yüklemişya dedim acaba onumu soruyor.Resmi açtım tüm sayfalar açılmaya başladı dedim gittik.İlhami abiyi engelledim hemen telefon ettim diyorki sendeki resimleri bana at.Dedim sen açıkmısın yok açacagım::((

    Daha sonra bir ileti aldım gülmekten karnım ağrıdı.Bir arkadaşada benden gitmiş.Arkadaş diyorki abi benim o resimle alakam yok banada zaten hiç benzemiyor.Resmi indirdim ama verdigin siteyi açamadım yazmış.Bende bir gülme başladıki sormayın.Yani o resimi indirmekle oda ayvayı yedi:::)))))


    Ayrıca sende az ürkütmüyorsun degilmi Emin abi katırları.Benden aşağı kalır bir yerin yok kendine dikkat et::))

    YanıtlaSil
  4. ali bey bahsettiğiniz resim bana da geldi bu sen misin diye bir anlam veremedim sizden gönderilmişti bilgisayarınızda bir problem olduğunu anladım bereket benim ki göçmedi hayırlı günler

    YanıtlaSil