23 Şubat 2008 Cumartesi

SIRADIŞI BİR GÜN OLDU,HAVA SÜPER ARILARIMIZDADA SORUN YOK

Gel abi aradığın yer burası,kekleri bırak körük şuralarda olacak hemen işe koyul bakalım.::))
Selahattin abimiz iki üç günlüğüne İstanbul'a gelmiş,cumartesi gününüde bana ayırmış.Kendisine ne kadar teşekür etsem azdır beni çok sevindirdi.Degişik bir kişilik acayip bir kültür birikimi olan birisi.Sabahlesin ekibe İlhami abide katıldı,akşama kadar birlikteydik.Akşam kaynarcaya bırakıp geldik.
Bu akşam evimde misafir var ancak bu kadar,yarına çok detay var,hatta şubatta oğul çıktı,her şeyde beni buluyor Allahtan hayırlısı.
NOT:Zonguldak'tan iyi bir körükçü buldum,yarım ekmek arası sucuk ve bir ayrana iş başı yapıyor.

Bu filimde arıları soğukta açmayın diyenlere cevap için çektim.Eğer arımızdayiyecek sorunu varsa yerde bir metre karda olsa açın ve keki verin kovanı kapatın.Filimde örtünün açılıp kapanması arasınada geçen süre 20 saniye.20 saniyede arıya bir şey olmaz.Daha önceden bildiğimiz olaylar var bazılarının kovanları sehpalardan yere düşüyor içine kar ve su giriyor,arıcı gittiğinde hala bu arının yaşadığını görmüştür.Arı kovanının kaç gün açık kaldığı belli değil.

5 yorum:

  1. Ali abi ben o körükçüyü tanıyorum gibi geliyo bana ama şimdilik tahminde bulunmayayım.:)))

    YanıtlaSil
  2. ALİCİĞİM süper ya selahattin abi,ilhami abi bu ortamda taktir ettiğim üç kişi bir arada keşke bende bu üçlüyle bi araya gelebilsem.kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  3. Video olmamış tekrar yükle istersen

    YanıtlaSil
  4. pipo körük onun kadar başkasına yakışan birisi daha zarmıdır bilmiyorum ama salahattin beyin geleceğini bilseydim sırf tanışmak adına gelmek isterdim doğrusu.Neyse başka sefere inşallah sevgi saygılar

    YanıtlaSil
  5. Ugur videoda sorun yok,ama sende açmıyorsa filim sitesinden izle yutubiyede attım.

    Şenol aradı abi bir şey yemedinizmi diye,yarın götürdüklerimize bakasın ::))

    Herkes menmundu bu gün,kısa sürede tüm arılara baktık yavru var acayip polen geliyor,yarına atarız resimleri.

    YanıtlaSil