16 Haziran 2008 Pazartesi

AH BABAM AHH,NE KADAR HAKLIYMIŞIN BE.


İşimiz gücümüz yok birde bu tür yorumlarla uğraşıyoruz.Ama öyle bir hata yaptı kendi bildigimiz adıylada aynı yorumu yazması süper oldu.Rahmetli babamın dediklertini bir yazabilseydim,tam olarak.Biraz kibarlaştırarak yazayım,derdiki oğlum aman ha deliyi ne sev nede sevdir kendini.Yada başka bir yaklaşımla bir tercüme daha yapayım,derdiki gene deliyi ne öp nede öpül.Bende neden baba dedgimde dediki,oğlum seversin sevdi diye bağırır,öpersede öptüm diye bağırır.Ah tam metni bir yazabilseydim şuraya olmadı işte.Bu adamın işi gücü kuyulara taş atmaktır.kaç tane 40 kişide o taşları çıkarmak için uğraşsın dursun.Şimdi bazı arkadaşlarım diyecekki gene seni tuzaga düşürdü.Kendi reklamını yaptırdı diye benim adıma üzülecekler,hiç üzülmeyin.Bunu tanımayanlar bir adam sanıyor,bari onlarda bu adamın kim oldugunu görsün diye yayınladım yorumları.Bu kişiye sahip çıkanlar vardı alın sizin olsun.Kısa bir süre trajı yükselecek bu onun sonu olacak.İlerdede görecegiz son durumunu.Yorumşlara bir bakın,tehtit var,hakaret var,bu yorumlar sitemde yayınlasam silecek,benide siler diye düşünmüştür ama silinmedi delil olarak duracaklar.Bakıyorsun bu blogu kaldır diyor bloktan da çıkmıyor.Blogu kaldırsam neyle ugraşacak oda ayrı bir konu.
Güya uyanıkya ,Allah böyle yanıltır işte adamı.Başka isimlerle yazarken bilinen kimliktede yazması,kendisini ele verdi.Magazinciler gündemdeya,hemen atlamış magazinci öyle basitmi be.100 ün üzerinde blok var,neden iki tanesi çok tuttu.Bir senede 120 bini geçtim.Sen sayacın kadar konuş.İş buraya geldi sonunda.Ben buna inanın bu kişinin sitesini belki,isteyerek 4-5 aydır tıklamıyorum.Geçenlerde googlede bir konu arıyordum bir tıkladım bir baktım bu,hemen kapattım.Adama diyorumki bana yorum atma adam gene atıyor,bu kişi yüzünden yorumlara engel getirdim. Şimdi her tarafa atlayıp duruyor.Senin kimse icraatını görmediki.Ben diyorumki bu adamın arıcılıkla alakası yok,sözlerimin arkasındayım.Söyle yapın böyle yapın.Ben bunu yaptım yok.Salla gitsin.Benim sadece son iki senede dünyada arılar kırılırken bir kovan söndürmemem bile başlı başına bir olaydır.

Seni sevenlerine havale ediyorum.Nereni savunacaklarsa artık, bundan sonra bu kişiyle alakalı da bir yazım olmayacak.Zaten yazı yazılacak biride degil,tamamen başkalarıda bunun kim oldugunu bilsinler adına yazıldı.Beni Allahın izniyle doğru bildiğim yoldan çeviremez.

6 yorum:

  1. Ali Abi,
    Böylelerini güzelim sitende gündeme bile getirme .........tiret be.
    Savcılığada bir dilekçe yaz işi bitir.

    YanıtlaSil
  2. Bilmediğimiz neler oluyormuş bu alemde, bende onu adam sanırdım.Meğer haklıymışsınız , arada birde olsa sitesine bakıp geçiyordum ama bundan böyle aslaa, adam olmayı öğrensin önce.

    YanıtlaSil
  3. Tuncay kardeşim,zaten adam kendi dilekçesini kendi yazmış.Asıl iş bu adamı,adam sanıp sitesine link ekleyenlerde.Bu adamı reklam yapmanın anlamı varmı bilemiyorum.

    Ugur kardeşim senin gibi bu kişiyi adam sanan çoktu,bak sen bile gerçek yüzünü bilmiyormuşun.Sırf bu yüzden yayınladım yorumları.Bir çok arkadaşımla bu konuyu görüştük kenarda duruyordu.Düşündüm kenarda durması,kimsenin işine yaramadıgı gibi,birde vatandaş bilmişlik taslayıp duracaktı.

    YanıtlaSil
  4. Ali abi, ekranda olan şeylerin fotografını print screen tuşuna basarak çekebilirsin, çektiğin fotoyu painte yapıştırıp istediğin kısmını kes ve kopyala yöntemiyle kaydedebilirsin.

    YanıtlaSil
  5. ali abi ben anlamış değilim bu haber nedir bu yorumları yazan sana latife olsun diye yazmış değilmi.ciddi olarakmı yazmış ve ayrıca kim bu taşkın isimli kullanıcımı blok linki nedir.sen bana havale et ben bakarım icabına bloğunu kaldırayım bir indexlik işi var :):):)

    'varlığımın kıymetini bilmeyenleri yokluğumla cezalandırırım'
    de gitsin......

    YanıtlaSil
  6. Meyveli ağaca taş atan çok olur.Adam olan o meyvayı dalından besmele ile alır.Bilirki yerken''Allah razı olsun,Kendinin ve bekleyenlerinin ruhuna varsın''derse o Zaman bilki:karşında harika bir insan var...Kafana takma,hayatına konu etme,bloğuna yazma.Kendini adam sanır.Sevgilerimle,Hoşça kal...Arıcı 07 Hayati İNAL

    YanıtlaSil