10 Haziran 2008 Salı

ALLAH SEVDİGİ KULUNA İLK EŞEĞİNİ KAYBETTİRİR,SONRADA BULDURURMUŞ::))

Son sıcak gelişmelere bir göz atacak olursak,bazı iş birlikçilerin saldırısına maruz kalıyorum.Bazı kişiler imece oluşturmuşlar,sizi hain domdomlar sizi::)))Şu halime bakın yav.Şimdi bal zamanı vızzzzzzzzzzzz::)))
Çıtalar bu sıralar çok lazım ama yok oldular be.Tabi yenilerini yapmak içinde kereste lazım.Sanki önceden vardı gibi bir bakayım dedim.Paydos sonu Cemil ustanın marangozda,benim arkadaki kovanların dibine bir bakayım dedim.Öndeki vitrine tırmanıp bir baktım aman Allahım o dane be.
Nasılda unutmuşum bu kadar keresteyi,hemde çıtanın yanak dedigimiz 37 mm ye ayarlanmış vede boylamış.Üst eşek dedigimize 5 mm kısa ama ortaladıkmı gider bu arada.
Beş altı sene öncesine ait çıta kerestesine bakın.Bir ata sözü varmış Murat Çakır geçenlerde demişti,makinasını bulduya::))Allah sevdigi kuluna bir şeyini kaybettirip sonra buldurup sevindirirmiş be::))Bizede güzelim keresteleri unutturup hatırlattı çok şükür::))

Bu arada bnir atasözüdaha duyduk büyük şeften::))Bu arada kovan kapaklarının saclarınıda aldım.Prese verdik kesilmiş istedigimiz ölçülere göre ama daha almaya gidemedim.Bu arada sac 70 kuruştu,iki sefer arabayla gittim hurdacı yoktu.Birde motorla gidip herifi bulup telefonunuda aldım.Gittik sacları seçtik eski hesaba göre neredeyse 200 kg sac alacaktık.Zam mam dedi abi fiyat ne,120 kuruş olmuş.Yuh yani biz alıncamı böyle olurki::(((100 kg alabildim.Durumu şefe iletince dediki,Fakir tezek toplamaya gidince inek gider suya şey edermiş be::))

Bu arada birisi çok kaşınıyor,cumartesi çıtaları çakmaya gelecek be::))Birde otobüs filan karıştırmış,malum hareketi tam anlamadım.Kendisine soracam Şile'de be.

Yanak çıtası dedimya,hem üst çıta eşek çıktı,hemde alt çıta çıktı.Yarınada yanakları bittimmi,hafta sonuna çıtalar hazır.Doktorunda diline düştükya,hafta sonuna sakadatçı dükkanı aç, dalak satmaya başla diyor::)))

100 çıta hazırladım.Yanaklarıda hallettimmi gerisi doktora kaldı desem iyi olacak,kayış atmazsa tabiki.Bu sıralar Alisi velisi ve ayriyeten delisi bizimle uğraşıyor,bunlarda yetmedi birde doktor eklendi listeye.Allahtan hayırlısı bakalım.


Not Şile haberlerine döneceğiz::)))
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010
http://www.aribakani.com/

2 yorum:

  1. abi blogu keresteciler sitesine çevirdin tamam kızma yaa şaka takıldık.

    YanıtlaSil
  2. Önder kereste olmadan arıcılık yapılmaz.Bu arada Arif Uysal'la tanışmışın::))

    YanıtlaSil