21 Haziran 2008 Cumartesi

ANALARI ZORDA OLSA KABUL ETTİRDİM BE::)))

Apar topar bir kovan ve saclı bir kapak ayarlayarak banka kovanın oldugu yere gittim. (ilk saclı kapagım be yeni üretimden)
Banka açıldı,benim ikiye bölündükten sonra kullanacagım,kafesler Şilede ayrı ayrı konmuştu.Kovanın içine.
Bu kovanı banka boşaldıktan sonra ikiye böldüm.
Bu arada kötü bir haberim var.Analardan biri kafeste gitmiş.,işçileride dahil.

Kovanı bölerken bir baktım ananın biride kafesten çıkmış geziyor,sonra baktımki daha önce antreman yapılanlardanmış.
Üç yavrulu çıtaya birini verdim ama hala kek bölümü açık degil.Ayrıca kekde verdim kovana.Yarına surup recem.
Kovan alman kızına biraz acayip gelecek ama.Gecekondunun en azından çatısında sac var be.
Bu kafeslerden alarak,başka geniş kafeslere aldım.
Sonra doğru İstanbul esenlere.Anaları otobüslere kabul ettirene kadar neler çektim ama kabul ettiler.Yukardaki altı poşet altı ayrı vilayetimize gitti.Arkalarında kişilerin ismi var ama,bazıları kendilerini gizlemek istedi.Gizleyenler gizler söyleyenlerde söyler.Ben ona karışmam.
Ama ana lazımsa bana müracak edeceksiniz.Saf melez F1 f2 hepsi var.Saf isteyene saf,melez isteyene melez.Saflar biliyorsunuz daha kıymetli oluyor.F 1 lerde değersiz,kıymeti olmuyor işte?
Bu anaları dagıtıp otobüslere kabul ettirip eve gelmem neredeyse gece 11 i buldu be.Kos koca günü yedirdi doktor bana.Doktora saf diyorum ama saf heralde benim::((((
Bir başka şey daha balkondaki işğal kaldırıldı.Balkon sosyeteside bu karniyolların bulundugu yere alındı Gebze içinde::)))


Kafeste ölen analardan biri,şu kek kıvamı iyi olsaymış hiç bir şey olmayacaktı.Bu alamanlar kek yapmasını bence bilmiyorlar.

Kim bilmiyorum bunlar.Anaarıları kafeslemeye gidiyordum baktım,süper hava çalıyorlar.Nasılsa neşemde yerinde,çal zurnacı çallll,ne bakıyorsun suratıma.Oturduğum yerin önünde tur atan sünnet olmak için ata bindirilmiş bir gelecegin neferi.Gebze'de bazıları bu gelenegi sürdürüyor.Güzel bir kesit,ben bir aylıkken sünnetçiye teslim edildigimden olsa gerek::))Bu tur atmak çok iyi gözüküyordu ya.Çal zurnacı çal,bak davulcuya duruyormu::)))Biri çıkıp oradan o klarnet demesin haaa,bana göre o zurna.

“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010
http://www.aribakani.com/

2 yorum:

  1. Ali abi yeni ana arıların hayırlı olsun.İnşallah istediğin verimi fazlasıyla alırsın.
    Bu arada sunnet olucak çocuğa at üstünde gezidirmekte çok ilginç ve guzel bir gelenek.

    YanıtlaSil
  2. teşekürler Emrah saolasın.Burada bir kaç güzel at var,onların işide sunette tur atmak.

    YanıtlaSil