8 Haziran 2008 Pazar

ŞİLE KIZILCA KÖYDEYİZ ARTIK

Kervan ilk seferini yapıp,Gebze'ye döndü .
Motorda getirdigim malzemelere bakın.Bu motor benden bir gün davacı olmazsa iyi::)).Malzemeler yemlik,ızgara,çıta malzemesi,çadır,tüp,çaydanlık,yiyecek ve giyeceklerim::)))

İlk iş çadırı kurdum.
Sonra ise gece karanlıgında,ormanda el feneriyle odun topladım.Sonrası malum odun ne yapılırki?
Közde patatesi yemeden yatarmıyım be::)))Tabi bu sırada doktorcum,telefonda şom ağzını açtı az daha yağmur yagacaktı.Az atıp geçiştirdi,güya doktorumun civarını sel götürmüş.

.Aslında haber yapmasam daha iyi olacak .İyice haşat olmuşum en iyisi yatmak.Birde sistem o kadar yavaş ki. Filimdeki arı daha sonra tam göğsünden kendisini soktu.Birde gece çıta çakarken hacı amcanın barakada biri tekti barakada baktım işler sakat ıskalarsam yani.Bende lükssün tepesini çıkardım alttan bir yanaştım,kanatları yandı küt içerde onuda öyle öldürdüm.Bu arı çok tehlikeli,6-7 tanesi alercisi olmayanı bile öldürüyromuş.Şimdiye kadar duyduklarımıza göre.

“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010
http://www.aribakani.com/


4 yorum:

  1. kestane balına tam gaz hazırlık arıcılık şimdi başladı kamp kurulmuş iletişim için motor hazır tüpler, aş kapları , işte dogal yaşam bu sonunda mükafat bal bereketi var başarı var İYİKİ ARICI OLMUŞ BU GÜZELLİĞİ YAŞIYORUZ
    KOLAYGELSİN

    YanıtlaSil
  2. abi şu an durum süper inşallah bir hafta daha yağmazsa yağmur işlem tamam.Tam zamanında gitmişiz,top doksana takıldı be::)))

    YanıtlaSil
  3. abi çalışmalarına hayranım bir gün nazarım değecek ha dur baştan diyim maşallah:)şu arı taşıma çok zor geliyor yaf bana Allahtan kestanenin içindeyim kestaneye taşımıyom trakyaya gitmek bana ölüm geliyor birde yer arıcaz bir sürü mırın kırın olacak yok yer sahibini bul tarım müdürlüğüne git off...

    abi yokmu banada yer sizin orda :):)yada beni yönlendir birine yer ayarlasın gerçi arıcı arıcıyı yanına istermi bilmem ama nasip..

    hadi kolay gelsin

    YanıtlaSil
  4. Yav bize hasta olan çok abi,işin sırrı sevenleriyin çok olmasında.Sevmeyenimizde var ama,Allah iyiliklerime iyilikle karşılık verdiriyor sevenlerime.

    Arı taşıma beni o kadar geriyorki sorma.

    Yav ben seni nasıl yönlendireyim çocuk degilsinki.Geçen biri bana diyorki arıcılığa başlayacam yardım et.Adamın daha ne yapacagı belli degil yardım istiyor.Bak ne yapacagına karar veren geldi iki arı istiyorum dedi aldı ve gitti.Şimdi telefonda talimat veriyorum::))

    Çok iyilik yap çok iyilik bul,ne son söz oldu be::)))

    YanıtlaSil