12 Eylül 2007 Çarşamba

7 EYLÜL CUMARTESİDEN KALDI,PAZARA GEÇMİŞTİK.

Ağaca bağladıgım ruşetlere arı girmiş diye,MSN de bir başlık atmıştım.Yem güzeldi bir kaç sazan düştü::))...Ooo abi hayırlı olsun felan,ne hayırlı olsun be kardeşim,biz bunlardan kurtulmaya çalışıyoruz beeee.
Sanki sizin için koydum bu ruşetleri.Birde havaları var acayip.Resim vermek istemediler ama sokulmadan aldım
Daha sonrası ise,İnfaz vardı sıktım içine ilacı.birkaç gün dursaydık heralde ogul verecekti,bir günde bu kadar sarıca hayret ya.
Bunlar kocayemiş filizleri Ahmet abiye ayarlaya bilirsem bitki tranferi yapacaz,K.Maraşa.

Evettttt,çılgın Mugla oğulları,yumurlamaya başladılar.Taze kan geldi,hayırlı olsun bakalım.
Yumurta atmakta zorlanan arılara buradan al ver.bakmaya mecburlar.her arılıkta bence Mugla anası olmalı.Murat AKIN abimiz 4 kuşak sonrasını üretim simsiyah bir arı çıktı ortaya ama hala Mugla anası gibi yumurta atmaya devam ediyorlar dedi.Acayip hoşuma gitti bu sözler.Demekki huylu huyundan,kuşaklar degişsede vaz geçmiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder