10 Eylül 2007 Pazartesi

DÜN AKŞAM ÜZERİ UZUN ARADAN SONRA TRANFER YAPTIM TAKIMA.

Bu gün akşam akşam larva tranferi yaptım.Benim asistan dün aldıgı oğuluın anasını almamış galiba.Ben ağaçta unuttumya
oda unuttu demekki.baktım ful iki çıta arı,Bende Allahtan böyle bişi bekliyordum::))
Sevindim yani,hemen bir kovandan larvalı çıta buldum.Mugla'lılar geldiya her kovana erkek arı girmiş.bakalım sonuş ne olacak.tutmama sorunu inşallah olmazda eşleşmede sorun olabilir,sizlerle sonuçları paylaşacam
.

Larvalar saf kafkaslardan.Çiftleşecekleri erkeklerde Mugla,bakalım nasıl bir arı çıkacak ortaya.Demek istedigim kafkasada Mugla anası gibi çılgınca yumurta attırabilecekmiyiz.Papazın meşur arısı var.Bende İmamın arısını üretmeye çalışıyom.

TEKNİK HEYET YETERSİZ

Bir filmi yüklemek için üç gün uğraştım,gene olmadı.her yükleme yaklaşık 4 saat sürüyor googleye,en sonunda hata veriyor.Yutubide yükledigim filimleri kaybediyor.faildet gibi bişi yazdı Murat ÇAKIR'a soruyom bu faildet ne diye abi kayıp dedi.yükledigim filminde süresi üçbuçuk dakika,yani üçbuçuk dakkikalık filim beni 12 saat ugraştırdı.Filimleri 10 kat daha ufaltan sıkıştırma programmı varmış,dün akşam indirdim ama şimdide filmi nasıl içine atıp presleyecez.Halili BİLEN'nin demesine göre 3-4 dakkada yükleniyormuş,nee diyorsun dedim.Halil üstadı akşam bayağı ugraştırdım msn den ama olmadı.nerde bu teknik adamlar,görmüyorlamı ne sıkıntılar çektigimi.Bu sıralar Fatih MUTLU'da yok msn de demekki bıktırdık milleti.ben size ne yaptım neredesinizzzzzzzzzzzzzz.şu bilgisayar kullanmasını bir öğrensem,kursa gidecem başka çare kalmadı.

NOT:Elimde bir sürü filim var,atıl duruyor.millet haber bulamıyor bizdede her türlü malzeme var haber yapamıyoz.

Büyük ihtimal bu iş Fatih MUTLU'ya patlar gibime geliyor.internetçiye gidip bir sorayım olmazsa,Fatih hemen başla filim nasıl sıkıştırılır,Akşama msn den,davetsiz misafirin var.::DDD

1 yorum:

  1. Öyle her şeyi bilen biri olsa da arı başbakanı yapsak...

    Ben şahsen bakanımdan memnunum.. İstesin her zaman teknik destek hazır.
    Ancak sakat bir durum var o da eğer öğrenirse vay anam vay.. Neler çeker neler yükler internete.. Benim korkum ondandır...

    Eşref arkadaşımızın yazı stili yabancı gelmedi ayrıca....

    YanıtlaSil