12 Eylül 2007 Çarşamba

NERESİNDEN BAŞLASAMKİ ????

Geçen sene bu günlerdi sanırım.Ağustos sonunda Köyümdeki Cücübeyi şenliklerine katılık Gebze'ye gelmiştim.İnternettende araştırıyorum arı siteleri arı resimleri filan.Derken Halil BİLEN diye birinin sitesini buluyorum::))

MSN adresini aldım,sitesinden.Merakla msn me ekledim.Beklemeye başladım,bir şey yazarsam terslermi,acaba nasıl biri ?.Derken baktım bir akşam açık.Selam verdik,oda karşılık verdi.Derken bir kaç gün sonra arıcılar salkımı varmış,oraya almaya başladılar.Ortam süper,bir sürü arıcı var.Muhabbetler,hedefler,asidlerde iş karıştı.Daha 20 günlük arıcı biri herkese posta koydu.

Salkımda kriz çıktı.Daha ben yeniyim,kim dost kim muhalif anlayamadım.O günler benim için çok zordu.Bir ekip var ortada,biride bu ekipte sorun çıkardı.İşin ilginç yanı arkadaşlar ikiye ayrıldı.günlerce salkım yapamadık acayip koyuyordu,derken krizi aştık çok şükür.

Bir ara Halil üstadım Blogerin nasıl kuruldugunu yayınladı.bende başladım bir sitede ben yapayım diye.Çaktırmadan devam ediyorum.Bir seferinde site bana bir şey sordu.Meger isim soruyormuş,bende şifre sandım sitenin ismi Ben-gittim kaldı.Aslında şifreydi o arılara ben gittim olacaktı.Seçenekten bu çıktı işte.Sitem hazır ama ne resim nede yazı yazabiliyorum.

Halil bir akşam sanada site yapalım dedi.Dedim site varda,beceremiyom demiyom ayarı bozuk diyorum.Bana şifreyi ver,verdik ayarlarını yaptı nerelerden yayın ve resim atacagımı söyledi başladık antremana.4 ay yükleme yaptım ama hiç bir şey bilmiyorum.Bir kaç hareketle işimi görüyorum işte.Sitesinde sorun olanlarda bana soruyor::)) Ben ne anlarım sorundan.Yılbaşı zamanlarıydı bir resmi iki sefer yayınladım,birini sileyim derken,siteyi komple sildim.Ortada sap gibi kaldım.Halil gene aynı isme siteyi geri aldı,bunu Murat ÇAKIR'da istedi,abi senin belli bir izleyicin var eski ismi al,miras çöpe atılmaz olarak açıkladı sayın Şefim.

Eskiye bakarsanız bir senelik site sahibiyim,yeniye görede dokuz aylık olduk.Bayağı yol almışız,günler su gibi gelip geçmiş be.Etrafıma baktığımda bir sürü Türkiye'nin her yerinde tanıdığım var.Yurt dışını saymıyorum zaten::))) Bu sitede oyuncaklarımdan biri oldu,ben oynarken izleyen birileri olması güzel.Günlük 200-250-300 arası ziyaretçim var.İnsanlara ben şunu yaptım izleyin demekle olmuyor,herkes kendi kararını kendisi verecek.Yazıma son verirken Halil BİLEN ve Murat ÇAKIR'a teşekürler ediyorum.


Not:Halil BİLEN'den çekinmeye ne gerek varmış::))) sıradan bir arıcı işte.

1 yorum:

  1. Ben bir yerlerde bir şey kaçırdım ama hayırlısı.. Mutlaka birileri çekiniyoruz falan yazdı ama niye çekiniyorlar... Gerçi bir yakalarsam kim ise o..
    Çekinsin benden..

    Dedikodu toplumu oluyoruz gibime geliyor...

    Yani kim ne diyorsa söylesin de bilelim...

    YanıtlaSil