27 Eylül 2007 Perşembe

SON 24 SAATE DAMGASINI VURAN HABERLER.

Oktay bey sitem etti,Benim kovan 007 jemis bont bunu niye yazmadın diye.Kovan üç çıkışlı olunca böyle bir isim vermiş,Doğru dürüst bir isim ver yayınlayalım.İnsan oğluna iylik yaramıyor işte.Birde derki,haberi başka yayın kuruluşlarına veririm.Kime verecekse artık.
::
Almanyada bulunan,Anartorcu arıcılarımızdan,Mehmet YÜKSEL'i arı sokmuş .parmağından,Dirsegine kadar kol şişmiş.Bunu Halil BİLEN'le yorumlarken,Halil dediki abi bunda ne var,İnek tepmediya.Ya arılıkta ineğin ne işi var,inekte nereden çıktı.Ama olay öyle değil oralarda arı sokması,çok ender oluyormuş.Demekki bizim kadar sokulsalar Almanyada arıcı kalmazdı.
::
Yurdumuzu etkisi altına alan arıkuşlarından arılarını kaçıran,Yusuf GÜRBÜZ bilinmeyen bir yere gitti.Saanak arıkuşu yağması devam edecekmiş.
::
Son haberimiz ise Anartonun sitesindeki sayfa rengi ve yazılımı yeniden ayarlandı. Yeniden hayırlı olsun.
::
En son haber ise,Büyük şef Murat ÇAKIR abi biraz rahatsızım,Kendime gelebilmek için bilgisayardan uzak duracam dedi,nasıl olacaksa artık bakacağız.Birde iletişim kordinatörü?
:

En son şok haber ise,hep aynı şeyleri tekrar edip duran,bozuk pilak arıcılıga veda etmiş.Çok üzgünüz,çok.......
:
Son 24 saatin mağazin haberlerini okudunuz.Arılar uzak olunca canımız sıkılıyor.İyiki bende arıları kaldırmışım gittigim yerde arı kuşu yok.çiçek bol ve hava ısındı,Hafta sonuna püren doruk noktasına ulaşır,gideli 15 gün oldu ilk yumurtalar 4-5 gün içinde arı olarak çıkar.

5 yorum:

  1. sayın ali türk
    mubarek ramazan günü
    dedikodu yapmak sana yakışmıyor
    eğer beni kastetti isen
    öteki dünyada hesaplaşırız

    YanıtlaSil
  2. Seni ne kastedeceğim,biri blokları ve forumları bıraktım artık bakmıyorum diyordu ona yazdım.Mübarek ramazan günü,Gerçek mi yalan mı söylüyor diye.???

    Malum av sezonu açıldı,Az bir yeme sazanın biri bir vurdu sorma.Bayağıda iri haaa.

    YanıtlaSil
  3. Ben anlayamadım kim arıcılığa veda etmiş? Baktım baktım veda eden göremedim...

    YanıtlaSil
  4. birşey yazmamak olmaz güsel yakalamışın ali abi.gülmemek elde değil enaz onkez okumusundur burayı.sen bizi güldürdün allahta seni güldürsün

    YanıtlaSil
  5. ben Taşkın kastetiğini sanmıyorum.
    Çünkü o daha önce bir kaç kere bıraktım demişti.

    YanıtlaSil