5 Eylül 2007 Çarşamba

DENİZLİ'DEN KALABALIK BİR MİSAFİRLERİMİZ VAR

Üç resimde ancak birbirine ekleniyor.toplam 370 kovan arı.benim 100 metre yakınıma indi. İnşallah bir yağma felaketi yaşamayız.arılar benim arılardan çok güçlüler.
İşin ilginç tarafı ise kovanlarımız çok zayıf,ortalama 3 çıta dendi.Bizim Kadir başkanda bahardaki 60 kovan arı kadar diye onay verdi. arılar dahada güçlenip çam balına girecekmiş.
Asıl işin başka ilginç yeri ise,kovanlardan biri geldikten bir gün sonra oğul verdi.ve dendiği gibi zayıf arı yok.arı bir kişinindi sözde::)) üç degişik malzeme var ve ayrı renklerde kovanlar.hikaye her yerde aynı demekki.bir yere giderken,gittiginiz yerde yanınızdaki tanınıyorsa arıların hepsi onundur zaten.
Bu oğulu av yaparken buldum::))sadece bal süzmedimki.av resimleri başka makinada benimki o gün yanımda degildi.işin garip tarafı oğulun resmini çekmedim,iki filim çektim ikiside şimdilik açmıyor.
Birde esmer peteklerin içine polenli kaptırdık.ohhh
Hazır süzülmüş ballı çıtalar.
Kımete bak taaa nereden gel.
Yeni gelin kızımızın yeri,arka tarafta bir çiftleşsin bakalım.şimdi dikkatimi çekti yerdeki kovanda 19 nolu.bir sakatlık olmasa bari.
Çok oğul lazım çok.

Hemen işlerimi bitirip,tuzak ruşetleri çama bağladım.nede olsa son bahar.oğul mevsimi yani::))

2 yorum:

  1. Merhaba ben yeni üyeyim şifremi zor kabul ettirdim nasıl şeyse bu istediğim şifreyi yazmakta hür değilmiyim? selamlar
    Resimlerinizin birinin altında
    "sonbahar şimdi oğul zamanı" diye yazmışsınız oğul mevsiminin ilk bahar diye biliyoruz oğul mevsimi mi değişti yoksa

    YanıtlaSil
  2. burda turfanda ogullar bu zamanda başlar,Ferudun.asıl oğul dedigin gibi baharda olur.buda son turfandalar işte.

    YanıtlaSil