9 Eylül 2007 Pazar

CUMARTESİYİ YAYINLAMADIK PAZARA GEÇTİK

Oğul şov,Ahmet abi hava böyle atılır.eline karniyol alıp,hava atma,biz havanın kıralını atarız. Adı oğul işte ruşeti bile doldurmuyor.3 tanesini topla bir çıta yapmaz ama içinde,hemde arıların seçtiği anaarı var.
Bazı resimlerde kendimi,bazılarındada oğulu ıskalamışım ama güzel resimler yakaladık.
Not:Bazı arkadaşlar kafamdakini merak etmişle.Kafamdaki surat maskesidir,kullanmadıgınızdada şapka yaparsınız.Ekstrim sporu varya kılıçla bişeyler yapıyorlar,kuyruklarını bağlayıp.onların suratına taktıklarına benzer.

Bu resimlerde kendimi çekiyorum.sağ elimde makina sol elimde ogul,zor yani.oğulları alırkende aynı.bir elinizde makina dizimle ruşeti tutuyorum.bir ellede arıları silkelemek lazım.


Beyaz kovan da konu açtım.arı ırklarımız ve ekotipler diye.bu oğulları orada tartışırız.Şimdi bu arılar kendini Egede zannetti.bu mevsimde bu kadar arı çıkıp ne yapacaksa artık.kanında var işte,hep sıcaga alışık soğuk görmemişki kışı bilmiyorlar.
Ruşetteki yeni kızlarımıza hemen balı sulandırıp verdim helal olsun.sonra görüşürüz::)) siz bir yiyin hallederiz seneye.


Ruşettekiler iyi.

İşi bitirilmiş bir kovan.yağmalanmış bende kapattım ağzını.bazı kovanlara arıların girmesi çok zordu,otlarını alırken gördüm.adamlar arıyı atıp gittiler.bari girişlerini temizleyin.

Bu kocayemişler salkım salkım, çiçek olacak kısmet olursa.
Varroalara daha çok kızdım bu manzarayı görünce,ama onların suçu yokki,suç onlara bu çiftligi bağışlayanda.yerler sırf kanatsız dolu,3 çeşit kovan var ikisi iyi bir kişi arılarına bakmamış.

Arasıra misafirlerimizi bir dolaşıyordum.dikkatimi çekti arılarda acayip varroa var,bir sürü kanatsız arı oratlıkta yazık,yüzlerce.
Çıtadan memenin kesilip alınması.
Hazır kapanmış anaarı memesi,aşagıda hemen sardılarını görüyorsunuz.

Bu kovan dün anasını dışarı attı.ananın sadece ön iki ayagı hareket ediyordu ne oldu anlamadım.alıp kovanın önüne koydum gene attılar.hemen yanındaki kovandada 5-6 gün önce anayı öldürüp attılar dışarıya,onuda anlayamadım.bu konuya sonra dönecem.anasız kovana yan kovandan meme verdim.
Bu esnada oğulu ruşete koyup tekrar bir tur attımki ne göreyim ana uçup orada bir yere konmuş.etrafında 10-15 arı hemen alıp getirdim.öyle sevindilerki,sormayınm bayram ettiler.
Hem bu resimdeki anayı bulun bakayım bir.
işte ev bark arayan bir oğul.bizde yardım elimizi uzattık işte.
Oğulumuzu ruşete aldık şimdi yeni yerine harek ediyoruz.filimler çok yakında,burada olacak.
Filmin biri yüklenince hazır oldu. birini gene bekletiyor sorun nedir anlamıyorum işte.bana bu yaştan sonra İngilizce öğrettiremessiniz,boşuna kürek çekmeyin verin şu filmi yayına be.::)))

3 yorum:

  1. Ali abi Harika resimlerin,paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Mehmet'cim canım kardeşim böyle güzel kelimeler söyleme.Biz paylaştıkmı hakaretler felan bekliyoz,güzel sözlere alışık degiliz::))

    YanıtlaSil
  3. Sevgili kardeşim,muğla arısını öok övdün.İştaha geldim.Bana bir muğla ana göndermen mümkünmü.
    tabii varsa.
    emin benli 05056951122
    haber beklemekteyim.

    YanıtlaSil