12 Mayıs 2008 Pazartesi

BUYRUN BUYRUN,TRANSFER BU KADAR BASİT


Bu filimde petegi traşladım,larvayı almak o kadar kolay olduki sormayın.Bizim elimizden gelen bu,bir filimdaha var ama yüklemede hata veriyor,aslında bir çok filimden parçalar alıp tek filim yapılabilir.Ama herşeyide ben yapmaya çalışıyorum.Seyirci bol,taş üstüne taş koyacakları arıyoruz ama yok.Lafa geldimi mangalcılar nerede,memlekette kül kalmadı,ama bir larva kalemini yapamıyoruz.Bu arada ben filimde bile çok minik larvaları almayı tercih ettim,bir yandan kısa sürede işi bitireeceksiniz,bir yandanda hata yapmayacaksınız bu filimde sıtret yapıyor.

NOT:Larvayı kaşıktan bir türlü bırakamadığım oldu,sorun larva maket bıçagına tutunamıyor,sulu bir aşılama olsa o larva ilk harekette kalacaktı,birde kaşık dar olmalı enli oldumu minik larvayı bırakmakta sorun oldu metal kaşıklarda esneme olmuyor.Ama kürdanla larva bırakmak çok güzel oldu.Bu filimleri makinayı sabitleyerek,degişik tondaki reklerin üstüne transfer yapılmalı.

Bu filimi kendi kendime çektim birde olmadı diye kızdımdı.Fakat larva alırken makina başka yere bakmış.Ama larvayı süper bırakmışım ve larvada bıraktıgım yerde hareket ediyor,gözle bile görünüyor demekki el kamerası ile zum yapılarak çekilse bu filimler dahada etkili görüntü alınabilecek.Yalnız larva alacagınız yeri maket bıçağıyla traşlarsanız acayip kolaylaşıyor birde larva kaşıgı geniş olmamalı,bu hafta sonu bunuda anlamış oldum.Hala anlayamadık diyenleri bir gün çalıştırılmak üzere Gebze'ye bekliyoruz.Öyle beleş veri yok.Veri gudd,guud veeriiiiiiiiii::)))

NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010
http://www.aribakani.com/

2 yorum:

  1. Öyle traşlarsam gözlerim kapalı yaparım gibi geliyor bana

    YanıtlaSil
  2. Ender'cim yap sana yapma diyenmi oldu.Biz burada iki gözü açıkken başaramayanlara yol gösteriyoruz.Genede tavsiyem gözüyün biri açık olsun.Doktor gibide bir büyüteç tak gözüne,şu yorum yerinede resim atılsaydı o resim ne giderdi şimdi buraya::))

    YanıtlaSil