11 Mayıs 2008 Pazar

KESİLEN MEMELERİN ÇITALARA ÇAKILMASI::))

Yeni kaşıklarımız::)))
Saatçi tornavidasının en küçüğü,normal evlerınizdeki kapı zillerinin teli ucunu ezdim çekiçle,kürdan altan üstten kes al sana kaşık,birde çinden gelen,şunu bile üretemiyoruz ya yuh bize.Bu işler bu kadar basit,nerde bilimciler bakın veriler burada::))Onlara göre bu bilgiler veridir,hahahahaha.

Resimde biri çin diğerleri kendi ürettiğim larva alma aletleri.


Bu filimde memelerin kutulardaki çıtaya çiviyle tutturulmasını gösteriyor.Olay gayet basit.Hadi hayırlı traşlar::)))Akşamdan beri sinir etti ama sıraylada olmasa yükleme bitti.Sırada larva transferi var,harbiden kürdanla her kaşıktan daha rahat larva bırakılıyor.


NOT:Çekim harbiden manyak olmuş Feti saol.Abi diyor sana söylemedim ama filim çekerken hem seni hemde bulutları çektim fon olarak,Allahım yarabbim nereden bulur böyle yetenekler beni::)))


NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010
http://www.aribakani.com/





2 yorum:

  1. slamünaleyküm;
    ali kardeşim süper eğtici flimlerin için soğol. Ben ilk ana memesini peteğe takmak için mum eritip sabitlemek için bağağı uğraşmıştım bu çiviyle asma işi hiç aklıma gelmedi.
    benimde dün yaptığım deneme amaçlı lavrva transferi fiyasko ile sonuçlandı sayın bakanım bilgilerinize.

    YanıtlaSil
  2. A.s Abi,Memeleri petege kürdanla daha iyi tutturusun,çivi bazen yetmiyor kısa kalıyor.

    Fiyaskoyla sonuçlanması güzel,öyle herkes anaarı üeretse biz ürettiklerimizi kime satacağız.Siz deneyin biz üretiriz.Kovanlarınıza iyi bakın ,aman bal yaptırmayın bizde balda var.::))

    İlk haberde başaramayanlara özel bir parantez var,haber hazır bir iki gün geçsin,o zaman bakarsın öyle veriler bedava verilmiyor::))

    YanıtlaSil