7 Kasım 2007 Çarşamba

9 EYLÜLDE ÇIKAN VE KAÇAN MEŞUR OĞUL.

Aşağıdaki filim elimde gördüğünüz ogulun çıkış halinde çekildi.Oğul çıkarken hem oğulu görüntüledim,hemde demeç veriyorum ormanda.Dedimya kendi kendine ormanda konuşup,sanki birileri soru soruyormuş bende cevaplıyorum.Bu filimde uzun zamandan beri yayınlayamadıgım filimlerdi.Oğul başta kalabalıktı sonra geri gitti heralde,elimdeki tozalak kaldı.
Link silinmesini ilk gaz vermek için düşünmüştüm,ama bazıları çok önemsedi,bu kadar önemliyse haber yapsalardı.Bu arada bazı arkadaşlarımızın huylarınıda öğrenmiş bulunuyorum.Bence çok iyi oldu.Şimdi bende başka açdan bakıyorum olaya,bir yerde çalışır yıllarınızı verirsiniz,bir gün işiniz olur problem çıkar,işi aksatırsınız sizden kötüsü olmaz.Bu iş buna döndü.Ama umurumda değil umurunda olanlar zaten elinden gelen haberleri yapıyorlar.Ben bildiğim yolda yalansız dolansız,dost doğru yürüyorum.Ve bu yolda benim gibi doğru olanlarla yürümeye devam edeceğim,dün akşam bu siteyi komple silmeyi bile düşündüm.Dedim pire için yorganı yakma.Bu hafta sonu biri ne dedi biliyormusunuz,abi iyiki o petek yapıştırmayı yayınladın,senden allah razı olsun.Mum takamıyordum el gibi kesip çıtaya yaıştırmaya çalışıyormuş.Zaten bu ve benzer siteler amatörlere yönelik.

7 yorum:

  1. Abiler o el kadar mum takan benim. Bunuda kafamdan uydurarak yapmadım beni bu işe bulaştıran yılların arıcısı bir abimiz söyledi. Petekler eğri büyrü oluncada demediki bundan oluyor. Aslında bildiklerini de sakladı ama Ali Türk bildiklerini herkese bu sitede anlatıyor. Hatta filme alıp gösteriyor. Sanki üstüne vazife. Ama ben çok sevdiğim bir işle ilgili bilgilerimi şu anki duruma getirmeme yardımcı olan bu adama vefa bocu hissediyorum.Birbirimizi eleştirelim ama yapıcı olsun.

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlar Ali Türk isim yazmamış. O el gibi petek yapıştıran benim.Bunu kafamda uydurmadım yılların arıcısı olan ve bu işe bulaşmama sebep olan biri söyledi.Kendisi hep böyle yaparmış.Petekler eğri büyrü oluncada demedi ki bundan oluyor. Belki kendisi de bilmiyor ve bu adam babadan arıcı olan 60 yaşlarında biri.Ama ben petek yapıştırmayı üç hatta dört sıra tel çekmeyi, mahmuz çekmeyi Ali Türk ün filmini izleyip öğrendim. Aslında şu anki arıcılık bilgilerimin %80 ni onun filmleriyle oluştu. Yani naçizane bir arıcı kazandırdı ülkeye. Eleştirirken yapıcı olmak lazım. Böyle adamları küstürürsek ülke arıcılığına zarar veririz.

    YanıtlaSil
  3. Sayın bakanım boşver böyle basit olayları senin filmlerinden tecrübelerinden bütün Tütkiye hatta daha da ötesi faydalanıyor
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Doktor bey arıcılığı yüzde 80 nini benim filimlerden öğrendiğini yazmışın.Ama görüyorumki kendi arılarına fondon şekeri verirken çekmiş olduğun filimde yanmayan körüğü sıka sıka dumansız vaziyette filmi gazladın herkese.Maşallah beni solladınız.Ben kimseye yanmayan körükle çalışmayı öğretmedim.

    YanıtlaSil
  5. Değerli arı bakanımız siteyi silmeyi düşünmezi dahi esefle kınarım.Ne yazık ki bu siteyi kendi malın görme yanılgısına düşmüşsün.Maalesef bu bloglar artık senin değil ki.Bu gerçekten haberin olmayabilir,hatırlatayım dedim.Bu yazdığın-resim ve video yayınladığın bloglar çoktan beri hepimizin.Kamu malı.Sen zaman zaman kızsanda,yorulsanda yazmak zorundasın.Bizler her fırsatta seni okuyacağız,öğreneceğiz.
    KÜTÜPHANELERİN KAPATILMASINA HAYIR DİYORUZ.

    YanıtlaSil
  6. ali abi benim körük kibar körük dumanı görünmez

    YanıtlaSil
  7. Abi sen pireleri yorganları bırak ta yola devam alan alır almıyan almaz bi şeyler yazayım diyorum çok ağır gelecek yapanlar yaptığından utansın bakan olmak ta kolay değil selamlar kolay gelsin.

    YanıtlaSil