6 Kasım 2007 Salı

ANAARI NEDEN ÖTERKİ ?

Bu filim kadar beni uğraştıran,hiç bir şey olmamıştırblog çalışmalarımda.Belki 10 sefer yükledim her yükleme yaklaşık 4 saat sürdü ve sonunda hep gümledi.Üzerinde durmamın sebebi böyle bir filim yok.Anaarı sesi çekilmiş ama bu şekil izlenip,çekim yapılmamış.Üzücü olan ise bu çekimden sonra çıtayla anayı başka bir kovana koydum,çok ana vardı böldüm anlayacagınız.Bunu kovana koyarken uçtu gitti,bir dahada geri gelmedi.bize sadece bu görüntüsü kaldı.Bu filim şile Kızılcaköyden kalma.

Not:Zaten her anaarılı çıtayı başka kovanlara aktarırken çekildi bu filim.Anaarıları ayırmazsanız arı oğul verir.Anaarının öttügünü hiç bilmeyenler varmış,not olarak iletiyorlar.Hayrettle karşılayanlar oldu,ya bu kuş gibi ötüyor diye.

Bir başka konuyu buradan duyurayım,kim küser kim darılır beni ilgilendirmez.Bizim bu günlere gelmemize sebeb Murat Çakır ve Halil Bilen'dir.Yani şimdi onları begenmeyen nereden yola çıkıldığına yeniden bir göz atsınlar.Bu birlikteliğin başlamasının arkasında Beyazkovan com.vardır.Buradan yola çıkılarak bloglar kuruldu.Şimdi geldigimiz yer Anarto kuruldu.Benim gelmek istedigim konu ise linklerin silinmesi.Artık blogunu güncellemeyenleri ben silecem,nedeni ise ben her akşam merak edip açıyorum hep aynı tablo,her akşam aç kapa.Yani bu siteyi yaptın ayda bir konu bulunamazmı?,bakıyorum güncelleme yapmayanlar bizden aşagı bilgiye sahip değiller,bazılarının durumu benden daha iyi olanlar var.Murat Çakır ve Halil Bilen harici herkesi silerim.Bu benim günlüğüm,ve yönetimide bana ait.Dikkat ederseniz benim birlik başkanımın blogu faal olmadıgı için ekli değil.Heralde demek istediklerim anlaşılmıştır.Benide isteyen siler,adamada neye sildin deme hakkım yoktur.Adam benim tarzıma gıcık olur,ne diye bilirsinki.Bu link silinmesiyle kimseyle şahsi bir sorunum yok,onuda belirteyim.Faal olanlar kalacak,faal olmayanlar liğden düşecek.

6 yorum:

  1. Ali Türk,

    Anaarı niye öterki demişsin. Hayvan sana bak videomu çekme utanıyom birazdan uçacam diyor. Ama sen anlamamışsın

    YanıtlaSil
  2. Selamlar
    O kovanda birden çok yeni ana çıkmış. Rakibine haber veriyor. Ben buradayım diye,Sonuçta bir tanesi kalacak. Meydan kavgası olacak.

    YanıtlaSil
  3. CANIN SAĞOLSUN ALİ ABİ, NE DİYEYİM
    ÜZERİME ALINMIYORUM KENDİ KURALINIZDIR (AMA BEN KENDİ BLOGUMA BAKTIM SİZİN BU YAZINIZI OKUDUGUMDA EN SON NE ZAMAN YAZI YAZMISIM DİYE VE BENDEN DAHA ESKİ TARİHLİ GÜNCELLENMEMİŞ BLOGU LİSTENİZDE GÖRÜNCE SANIRIM ATLAMIŞSINIZ SİLMEYİ) HAYIRLISI OLSUN

    YanıtlaSil
  4. Ali kardeşim bende 2006 nisan ayında emeklli olmadan öncce meraktan bir kovan arı alınca hiç bilgim yoktu arıcılık gen.tr sitesi, ondan sonrada beyazkovan sitelerinden arıştırma yaptım bütün öğrendiklerimi siteden öğrendim daha geçen hafta güner kayral beyle tanışıp kitabını alana kadar fakat kitap bile ana yatiştirimi hariç yavan kaldı çoğu bildiğim şeyler.Ve en önemliside beyazkovan sizin gibi dostlarla tanışmamızı vesile oldu Bu siteyi kuranlardan Alah razı olsun.
    Birde bu ana arı sesi konusunda bende anartoda BU NE SESİ adlı bir yazı yazdım ve video yayınladım ama kimse yorum yapmadı yoksa ilk kez benim başımamı geldi anlayamadım. yazıyı silsemmi acaba. selamlar

    YanıtlaSil
  5. Ali abi bu sesi genç işçi arılarda çıkarıyor mu?

    YanıtlaSil
  6. İşçi arılar sesi çıkartamıyor.Oğul verecek kovanda yeni çıkan analar seçim çalışması yapıyorlar.En fazla oyu alan çıkan oğulun kraliçesi oluyor.Yazıda niye öterki diye sorarken,biraz dikkatleri çekmek içindi.Arılarınızın içinden ogul çıktıysa gidip kulagınızı kovana tutup kovanı dinlerseniz,hangi kovan oldugunu bulursunuz.Gece 4-5 metreden sakin bir yerde bu sesi rahatlıkla duyarsınız.

    YanıtlaSil