27 Kasım 2007 Salı

BAŞKA BİR ARI ZARARLISI DAHA

Başta insan olmak üzere birçok arı zararlısı vardır.Hatta arı zararsızları varmı diye düşünürüm çiçeklerden başka,gerçi çiçekte arıya zarar verenlerin başında geliyor.Çiçek olmazsa arı ve zararlılarıda olmazdı zaten.Bu filimde gördügünüz çekirgegillerden,Peygamber devesi,daha önce bunun arı yedigini gördüm,o zamanlar ne medyamız vardı nede internet,nede sanal arıcılık,bu esnada benim sitede Nuh'un gemisine döndü be,her canlının başka başka işleri var işte.Dünden beri akrep neyle besleniyor onu düşünüyorum.

Not.Bu gün hava acayip soğuk ve karla karışık yağış oldu.27,11,2007

2 yorum:

  1. Abi sen hep dersin ya uygulayacaksın kardeşim diye ne düşünüyon akrep neyle beslenir diye uzatsaydın parmağını uygulamalı olarak görürdün

    YanıtlaSil
  2. Abi parmağımı uzattıgımda yiyeceğini bilsem uygularım.Ama parmagı uzattınmı sokuyor be.Ve akrep sokması arıya benzemez günlerce sancısı sürüyor ve o bölge tamamen deriyi atıyor.Rahmetli babamı elinin içinden sokmuştu onun anlatmasından biliyorum.Benim merakım daire binanın beşinci katında,akrep buraya kadar zahmet edip geldiyse,bunun sebebi ne.Veya buraya meşurmu olmaya geldi sebebi halaa soru işareti kaldı bende???????????

    YanıtlaSil