2 Kasım 2007 Cuma

GÜZEL BİR GÜNDÜ,BİRDAHAKİ FUARA GENE BEKLERİZ.

Güner Kayral nereye gitsem karşıma çıkmaya başladı.Allahtan hayırlısı,uğur böceği sanada larva kalemi seçtim,önüne gelenden kalem istiyorsun duyumlarıma göre.Eksik yazıları sonra yazayım.Bu akşamlık bu kadar.

Bazı arkadaşlarımızla epeydir konuşuyorduk msn den.Ama yüz yüzede görüşmek süper bir şey.Bunu anlatmak olmuyor yaşamalısınız.Ne desem yalan olur.


Bazı vatandaşlarımızın sorunlarıyla yakından ilgilenmem,bazı kavgacı arıcı ve basın tarafından çarpıtılmaya çalışılıyor.


Hep heyacan duyarım,siz benim kafadan düşünmediginiz için,heyacan olmaması normal,ayarlarınızı karıştırmayın.


Bu tür labaratuvar malzemeleri benim çok ilgimi çeker.Heyacan verici aletler.





Acayip ambalaj malzemeleri.





Fondon şekeri,aynı Afyon kaymagı gibi,bir kova hediye ettiler.Fabrika Ankara'da şübesi Pendik'teymiş.Bizimle tanıştıklarına menmun oldular.Bizde menmun olduk.





Murat abi fuarda soyundu.Sıcak bastı heralde.


Gül gül,yaynlamayacam sandınız demi.


Götürün bakalım,gözümün önünde hiç utanmadan haa.


Biz gezerken birde kimi bulduk İstanbul'da.Gebze ilçe tarım müdürümüz İbrahim Gültekin ve Çayırova belediyesi zabıta müdürü Salih bey.


Bir derin dondurucu reklamı görüyorsunuz herşey dalından kopmuş gibi hala,atmıyorum haaa::)) Resimleri büyütüp tazeliklerinin tadınada bakabilirsiniz.





Muslugun açılıp kapatılmasıda aynı,artema yanii.Güner kayral bu kovan 80 ytl dedi bence bedeva,bu işçilik ve özelliklerine göre.Katlı ve çıtalarıda çivisiz onlarda geçmeymiş göremedik.


Kırlanç geçme derler marangozlar buna.Kanal kırlangın açılıp,kırlangıç kama diyebilecegimiz bir parça boydan boya bir tarafı sabitliyor.


Kovanın altıda çekiyorsunuz kanaldan kayarak çıkıyor.


Acayip bir kovan,hertarafı sökülebiliyor,çivi yok tutkal yok.Organikmiş.Habire söküp takasınız geliyor.Ama ben fazla ilgilenemedim.


Bunlar Bursa kaçkını,doksan artı birde çamura yatanlar az olurmu bilmem.


Bunların güldüklerine bakmayın hainlik düşünüyorlar bana.Orada çalışan mankenleride niye yarı çıplak çalıştırırlar anlamış degilim.





Laf aramızda bir dakika durmadıla,ne buldularsa affetmeyip götürdüler.


Belşe fondon şekeri varrr,Muhteşem hocam paylaştırıyor bana fazla gelir sizde deneyin diye.Kıramadım bende biraz aldım,tadı afyon kaymagı gibi,arılara götüremeden ben bitirecem::))


Malı götürüyorlar işte. Önemsiz bir not bana göre.İki tabak pilav yedim,laf söz oldu.Bunlar ne bulduysa silip süpürdü.Atıyorsam birdahaki fuara gelin görün.









Not.Artık yeni tanıştıgım arıcılar bu sitede olacak.
Arıcı Albümü yapacam.
http://nigdeli.blogspot.com/





Kadıoğlu büfeden bira almış sarıca arılar için.Büfecide hacı abi içiyormusun demiş onu anlatıyor.Acayip sarıca arı toplanıyor diyor biraya.Aslında arıcıların acayip anıları var bir anlatsalar.Bunları bir yerde toplasak,ciltler almaz sanırım.



3 yorum:

  1. Google yetkilileri sizden özür diliyorum ki bu adamı bu işe ben bulaştırdım.. Ne olur affedin beni...

    YanıtlaSil
  2. Ali Bey olay yerine gelen ilk fail olarak,

    Yazınız güzelde sonuç kısmı muallakta kalmış, sizin denediğiniz durumu fotolamıştırsınız kesin, ekleseniz görsek.

    Arı o alt havalandırmayı boydan boya kapatır. elek teli olsa da, olmasa da kapatır.

    Eğer denemiş olsaydınız hararetli şekilde savunmazdınız :)

    Denemek bedava :)

    Meşveret sünnettir. gözlükçüye gözlük, arife tarif gerekmez. :))

    YanıtlaSil
  3. deveye hendek atlatmaya döndü bu iş.Kim ne yaparsa yapsın.O bölüm artık yok.

    YanıtlaSil