22 Kasım 2007 Perşembe

SONUÇ MÜKEMMEL.

Ya bir balık yedik,sormayın bir sürü laf işittik.Başkalarıda daha fazlasını yiyor,kimseden tık yok.Herkesin gücü "arıbakanı"namı yetiyor arkadaşlar.Dün akşam biride İstanbul Kartal'dan telefon ediyor,kimsin dedim diyorki arıcı vatandaşın oğluyum,eee babamın resmini sitenin neresine koydun bulamıyorum. Ya bu kadar iş arasında yani ne diyeyimki,Dedim yan taraftaki arşivdeki ayları tıkla dedim,demekki buldu bir daha aramadığına göre.
Bakın malı götürenlerin sofrasına,aşagıdakide gariban sofrası birde bunları sayn bakayım.Adımız bakan ama bakıyoruz işte.

Taa ramazan ayı içinde ev savaş alanına dönmüştü.Eve ev sahibimiz doğalğaz ve kombi bağlatmaya başlamıştı ya.Hala evde tesisat var,doğal gaz yok.Elimizdeki sobayıda verdik birinin ihtiyacı varmış,nasılsa biz kombiyle ısınacaktıkya,dün doğal gaz bağlatma anlaşması yapmaya gittim palgaza.Abone olduk,bir 10 gün daha sonra dediler.Dönüşte Palukçu diye bir yazı ve mevsimin tüm balıkları,biraz tedirgin girdim içeri,kazık yeme ihtimalide var ve benden başkada müşteri yok.Dedim bir hamsi ızgara olsun.


Balık pişerken duvarlardaki ilginç yazılar ve resimler vardı ,bu hoşuma gitti.


Manzara süper,kılçık falan ayırmadan başladım götürmeye.


Baktım bir ara içersi dolmaya başladı biraz rahatladım,derken elektirik kurumunun müdürü geldi,tanıdık bende aşagıda resimi çekmem lazım,ötekiler lan bu manyakmı her şeyi çekiyor desede içlerinden önemli değil.Dedim müdürüm bizim bir günlüğümüz var belli bir arkadaş çevresi bu günlüge bakar.espiri filan yaparız ve bu resmi çekmem lazım diye resmi çektim.



Şekilde görüldüğü gibi sonuç mükemmel ve tertemiz oldu.Ali yer siz bakarsınız böyle.Bu günkü malzeme bu ::))) Gerçi taş ızgara değildi ama olsun balalım.Yerseniz ?

5 yorum:

  1. Hasan Çınarlık'ın taş ızgarasınımı kıskandın.Açıkçası bende.Söyleyelimde birer tane bize de göndersin.

    YanıtlaSil
  2. Sayın Ali Türk:
    karnın iyi acıkmış hepsini götürmüşsün kedileride düşünmemişsin 37 tane balık bitermi
    Ben balık pek sevmem ama canımı istettin köye balıkçı gelirse alacağımda temizleyecek insan yok ne yapalım bizimkide başka bahara kalacak.
    Saygılar.

    YanıtlaSil
  3. abi niye kıskanayım ki?
    Ama niye olsun dimi yani? ::)))

    Murat abi kediyi düşünen düşünüyor be.Balık 38 biri ufaktı.37 degil.::)) iyi say.

    Ne günlere kaldık Allahım milletin işi yok yediğim balıgı sayıyor::)))

    YanıtlaSil
  4. Ali Kardeş afiyet olsun, resme dikkat ettim ortalıkta kılçık falan yok hakikaten kılçıklarıda götürmüşün.Agızım sulanmadı desem yalan olur ama olsun şu anda benim evdede hamsi pilavı yapılmakta şöyle bol limonlu yanındada salata şimdide senin ağzın sulansın.selamlar

    YanıtlaSil
  5. Hadi öbür arkadaşlar uzakta ama biz 4 km uzaktayız ayıp olmuyormu? afiyet olsun

    YanıtlaSil