26 Kasım 2007 Pazartesi

HER ŞEYDE BENİ BULUYOR,ŞİMDİDE AKREP YARIŞTIRDIM

Hatun akrebi süpürğeyle çekemeyince üzerine,kaseyi kapattıgı gibi evden çıkmış,dışardan telefon ediyor.Evde hemde Furkan'ın yattıgı kanepede kocaman akrep var.Hayda tecrübeli bir sivil savunmacı ve ilk yardımcı olarak eve gittim. İyiki dün akrepten söz etmiştim,hiç bir şeyede söz etmeye gelmiyor haa.
Kaseyi kaldırıp sağdan soldan boydan vesikalık ne kadar resim varsa çekmeye çalıştım.Bir daha nerede bulacağız akrebi kış günü değilmi,şahane haber işte.
Manzara bayağı ürpertici,ne mahluklar var daha görüp bilmediğimiz.
Bir ara deşişik poz alayıp diye kumaşı kaldırdım bu seferde akrep sır üzeri yattı.
Daha degişik ve net poz için kağıt üzerine aldım,ben akrebin bu kadar hızlı hareket ettigini bilmiyordum,bence çok seri.
Bu resim cepeden,gardını almış boksör gibi.
Balkonda arı istemessen evine akrep girer diyesim var hatuna ama bizde kalsın büyüklük.
.Burada ıslah çalışması yaparken kuyruk deforme oldu birazcık ve koptu.Oda kızdı örtüye geçirdi iğnesini.Zehiri beyaz iğnelediği yerde beyazlık oluştu.
Bu akrep bayağı hızlı,ileri geri vitesleride mevcut.

2 yorum:

  1. Bu ne ya.Aman allahım.Çok korkunç.

    YanıtlaSil
  2. Günaydın ali bey arıcılık biti
    şimdide akrepcilikmi başladı
    kovanların ölçüsünüde ver bari.
    Allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil