10 Temmuz 2007 Salı

BİLECİK DENETLEMESİ VE ARİF UYSAL


Arif UYSAL"ın evindeyiz gece indim bilecik"ğe.abi bu saatten sonra seni bırakmam dedi.saat gece yarısıydı kaldık.sağ olsunlar kendilerine teşekür ediyorum .Eskişehir ve Bilecik"teki arkadaşlarıma.sanki yılların çoçukluk yada asker arkadaşıyız.böyle bir samimiyet olmaz yaa.tabi ne kadar anlatsakta boş yaşamak lazım."arı bakanı Ali TÜRK"Bilecik"tede arılara baktı.inşallah hep bakarız hoşçakalın.

sabah kalkıp Arif"lerin arılıgına gittik.arılıkta arıları gördüm sakin arılardı.üzerindede armut ağaçları varmış be.armutların hepside şeker gibiydi,arılıkta şeker gibi olmaz,bal gibiydiler.armutlarda denetlemeden nasiplerini aldılar.ne yapayım denetim şart işte.

Arif UYSAL bu sene ilk anaarı üretimi yapmış.ben ve bir kaç kişiyi izleyerek işi bitirmiş.benden 10 numara aldı.ruşetleri aynı piyasada satınlanların ebatında yapmış ,öyle bir ana sevişi vardıki sormayın ruşeti açtık eşleşmiş anayı bulduk öprim seni dedi ve çıtayı kaldırıp dudakları hizasından öpücük yolladı.arıların kılına zarar vermeden açıp kapatıyordu.çok dikkatli ve bence çok yol katetmiş.arıları yerli Bilecik ırkıymış çok sakin bir arı.maskesiz açtık kovanları ve ruşetleri.tek eksigim makinanın batarya bitti.sadece
zorla 3 resim aldım oda çekmeyecek zamanlkarda çekti bunada şükür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder