9 Temmuz 2007 Pazartesi

GEMLİK VE BENCE ÖNEMLİ NOTLARIM


En hoşuma giden hadise bu resimde.çok dikkat ettim her taraf Gemlik"te zeytinlik olmuş.ama yeniden eskidende vardı şimdi sanki ormanlar sökülüp yerine zeytin dikiliyor.zeytin fidanlıkları epey keyif aldım.ben bazı şeylere çok üzülürüm.köye gidersin köylü inek besler sütü toptan sütçüye verir,peyniri yoğurdu bakkaldan alır.?köyde köy yumurtası bulamassınız.köylü zerzevatçıdan domates biber,patlıcan alır,hayret ama bunlar malisef gerçeklerimiz.trakyadada bu gittigimde sanki hayvanlar çoğalmıştı birine sordum sadece sizdemi var yoksa arttımı hayvancılık diye abi eskiye dönüş var dedi.ne güzel birşeyler üretmek.yani sadece "Ali TÜRK,arı bakanı" degil herşey dikkatimi çeker.her şeye bakarım aslında.


burası Gemlik körfezi karşı tarafta yazlıklar var,Kumla Armutlu gibi.

bu resim Topcular ve Yalova tarafına ait.

görüntü süper degilmi ?

Hani derlerya yedigin içitigin senin olsun gördükleri
ni hele bir anlat bakalım::))resimde Eskihisar ve Gebze var sahiliyle birlikte.Yalova"ya feribotla geçtim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder