9 Temmuz 2007 Pazartesi

GEZİNİN NERESİNDEN BAŞLANACAK BİLMEMKİ?

Bir sürü blog var aylar oldu tek haber geçmiyor.açıp kapatıyorum.hatta bazılarını devamsızlıktan blogumdaki link köşesinden silecem. bizdede o kadar stok varki nereden başlamalı.Çocukklugumun geçtigi Bursa"dan başlayıp Eskişehir ve bilecik"le noktaladıgım güzel gezi ve anılar.artık her sene gezecem bee.şimdi biraz resim seçeyim bakalım."arı habercisi"ve "arı bakanı"olmak zor be zor.çok ilgi oluyor.izdihamları pek sevmem zaten.öğrenime açık olduktan sonra her yerlerden bir şeyler kapmak çok kolay.

4 yorum:

  1. SAYIN ALİ TÜRK
    millet tatile gitti ya kışın gelecekler
    bir ben kaldım benide silemezsin
    çünkü zaten linkte ekli değilim
    seni takip ediyoruz
    haberlere devam
    selamlar

    YanıtlaSil
  2. Ali bunların çoğu BAL yapmayan cinsden galiba. Arıcı arısının başında durur. Senin gibi....Bu arada bakanlığın hayırlı olsun gerekliydi

    YanıtlaSil
  3. DENGEMİ BOZANI AFFETMEM SİLERİM.ONUN İÇİN GEREKSİZ YAZILAR BENİ ETKİLİYOR.

    YanıtlaSil
  4. Bakın zor tutuyorum yayınlayacağım bak haydi artık sizi bekliyoruz sayın bakanım. Hürmetler efendim.

    YanıtlaSil