2 Temmuz 2007 Pazartesi

YENİ MEKANIMIZ



arılar bir kaç gün içinde yeniden gelecem iyi çalışın.daha ilçe tarıma ben geldim diye haber vermedim,geleceğimden haberleri vardı ama gelince bize evraklarını teslim et demişlerdi.evraklarımızı teslim edip bir çaylarını içerim heralde.

Allaha çok şükür hayırlısıyla gidip arıları bırakıp geldim.arılar ilk gün olmasına ragmen pek dokunmadılar.balı buldularya.tek sorun maraştan gelen anaların kafeslerindeki küçük delikleri açıp gelmem oldu.bir kaç gün içinde gidecem ama belki bir terslik olur diye anaları kapalı bekletemezdim.küçük delikten ne kadar sürede o keki tüketirler bilmem artık.bu karışıklıkta yeni ana verilen analara ne kek nede şurup verebildim.anaların kesilme şansı yüksek İnşallah hepsi kabul görür.yapacak bir şey yok.bu tempoyla arılarla ugraşmaya devam edersem hatunda beni kesecek zaten::))

7 yorum:

  1. Allah bereket versin.
    Bal mevsimsel olarak az olacağa benziyor.
    Hanımlarından korkanlar, kadınlar cumhuriyetleriyle uğraşmasınlar. Evdeki hatunlar daha kıymetlidir. Yenilerini (Koloni) yok etmek ve elde etmek elimizde.
    İnşallah bol bal alırsın. Anız yakmak yoktur herhalde. Yanğına dikkat.

    YanıtlaSil
  2. Ali Bey hobi olarak arıcılık yapan birisiyim. Arıcılıkla ilgili bilgi ediniyoruum. Ama bazı şeyleri anlayamadım. Mesela şimdi ana veriyorsunuz. Neden? Analar iki yılda veya üç yılda değiştirilmeli denilmekte. Ne diyorsunuz? Ben Isparta'da görev yapıyorum ve sizin gibi 80 binlik bir kovan oluşturdum. Burada fazla bir bal akışı yok. Faydalı olur mu? Bu konularla ilgili teorik bilgileri çok okudum ama sizin uygulamalarınız gibi pıratik uygulamaları nerede bulabilirim. Selamlar

    YanıtlaSil
  3. atalha arkadaşımıza öneri:

    Derhal bir rehabilite merkezine git ve bu işten kurtul...

    YanıtlaSil
  4. halil üstadım bulaşmış ,artık teneşir paklar.boşuna kurtulmak için rehabilatosyana falan gitmeye kalkma.pratikler bizde bizi izlemeye devam et.::))

    YanıtlaSil
  5. atalha kimsin bilmiyorum ama.biz kıştan salkıma giriyoruz arıcı arkadaşlarla.herkesin bir hedefi oluyor ve ona çalışıyor.benim asıl hedefim bir kovanda 2 ana uygulamasıydı olmadı.ama hedeften saptık ana üretmeye kara verdim ilk etepta başarısız oldum sonra başardım.daha sonra beni izleyip ana üretenler oldu seneye başka hedeflerim var yanlız gizli.bakalım başaracakmıyım.dua et bana.ve bizi ekipten ayrılma.hoşçakal.

    YanıtlaSil
  6. İsmim Şükrü Oğlumun adı Abdullah Talha Öğretmenim Isparta'da bir kasabada idarecilik yapıyorum. Yaz aylarında okulda boş boş oturmaktan sıkılıp bir arı aldım. O gün bu gündür hergün bir gidip kovanı kurcalamazsam rahat edemiyorum. Yeni önerilere açık ve meraklı birisiyim. Haziran ayının başında sizin internet sitenize rastladım. Sizi takip ediyorum ama sizin uygulamalara baktığımda öğrendiklerimden çok farklı şeylerle karşılaşıyorum. Onun için pratik uygulamalarda arıcının takvimi gibi ay ay uygulama takvimine ihtiyacım var. Belki diyeceksiniz. arıyla ilgili her internet sitesinde var oraya bakın. Ama sizin uygulamalarla onlar arasında dağlar kadar fark var. Selamlar Başarılar

    YanıtlaSil
  7. Şükrü bey,msn adresim alicik-51-@hotmail.com.ekleyin görüşelim.diger arkadaşlarlada tanışırsınız.ve buradan yazacaklarımızla ne anlatabilirimki.benden çok bilgili arkadaş var.görüşmek üzere.

    YanıtlaSil