13 Temmuz 2007 Cuma

BU SENEKİ YAPILANLAR

1: Larva transferi yapıldı ve başarıldı.
2: Bal süzüldü ve filme alındı.
3: Paket arı gönderdim kargoyla.
4: Petek takmalar filme alındı.
5: Bal hasadı yapılması filme alındı.
6: Kovanlar birleştirilip filme alındı.
7: Çıtaları biz yerine matkapla delinmesi filme alındı.
8: Alley metodu beni oymasına rağmen ara verilip sonradan başarıldı.
9: İlkbaharda arı bakımı ve kek verme filme alındı.
10:Kovanlara kat verilmesi filme alındı.
11:Normal blog güncellenmeleri yapıldı.
12:Gezilerimi sizlerle paylaştım.
NOT: Larva transferi yeniden kamerayla çekilecek.çekimcide kamerada iyi olmalı.
Fotoğraf makinesiyle bu işi ben sevmedim kalite bir filme ihtiyaç var.
Yukarda anlatılan filimler Türkiye, de ilktir.arıcılıga yeni başlayanlar için çok gerekli oldugunu düşünüyorum.saygılar sunarım.

3 yorum:

  1. Eeee sonuç...

    Ne yapmamız gerekiyor bu durumda...

    YanıtlaSil
  2. eee sonuç Halil üstadım.bu kadar yeterbe.biraz ara vermeli.başkaları ne yapıyor bide onlara bakalım demi????????????


    sadece Temmuz ayı,diger blogların yılıgına bedel oldu bee.

    Temmuz ayının on gününde yayılanan foto sadece 69 tane.yuh yani diyom kendime.

    YanıtlaSil
  3. taşkın lütfen sen yorum yazma.senin yüzünden forumda yorum yazamıyorum.

    YanıtlaSil