9 Temmuz 2007 Pazartesi

BURSA ULUDAĞ


Uludağın en zirve yeri burada tv.vericileri var.yolun üstünde bir kaç tarla ve 5 ev var.hikayesi ise bunlar Artvin"den gelmişler Osmanlı zamanı ve ovada şuraya ev yapın diye yer bulamayıp burayı göstermişler ev yapmak için.ova üretim için önemli birde şimdi bakın.? yani taa dağın başına ev yapmışlar ovaya zarar vermeyelim diye.

bu resimdeki enlemine çizgi yoldur artık oralara arabayla çıkılabiliyor.5 evler denen bir mevkisi var.eskiden yol yoktu ve biz hafta sonları yürüyerek Uludağa çıkardık.yolun oldugu yerde patika vardı.daha yukarda Osmanlı zamanında yapılmış su kanalı var.Kuştepe mah.su gidiyor.kanal duruyordu ama bizim yeni yaptıgımız kapaklar kırıktı 20 sene önce.bu gibi suya girerdik çok yukarda şelaleler var,tabi girmemizle çıkmamız bir olurdu.

Ormandaki çizgiler teleferiğin Bursa"dan dağa giden hattı.Bursa benim hatıralarımda ayrı bir yere sahip.1976 larda geldim babam ticaret yapardı.taa 1989 yılında Gebzeden evlenip taşınıncaya kadar oralarda çalıştık.uzun bir süre Bursa"da yaşadım.ve hgep derim Bursa bana göre çok enteresan bir yer.ne zaman gitsem huzur bulurum.başkalarınada sordum aynısını söylüyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder