30 Temmuz 2007 Pazartesi

KAPTANIN SEYİR DEFTERİNE ,BİR GÖZ ATTIK


yorumsuz


Zavallı arıcılar ne yapsınlar.???

süperdi genede sizin adınıza bir yorum yapayım::))

Çam ağaçları altında piknik yapan arı kolonileri.kovanın üstündeki beyaz poşetmi,o kırmızı et birazdan yiyecegiz.sizsiz bogazımdan geçmedi desem kesinlikle yalan olur degil,yalan zaten.

Beyaz kovanlarmı ötekilermi biri misafirmiş,bende anlamadım ancak Halil anlar.

sayın kaptan ana üretmeye başlamış.buda ruşeti.


üretmiş oldugu ana arısı.

mum üreticisi bir kız işte mum burda bak düşecek diye tavuk misali gıdaklayıp duruyor ama onu takan yok





alın artık yoksa karışmam yeter bak.millet organik mum bulamıyor sizde nazlanmayın be.

ben mum üreticilerini çekerken bir daldı ruşete bir arıyı kaptı,bende ruşetin kapağını kaptım,bir bizden bir onlardan gitti.yapacak bişi yok vatan sağ olsun beee


Bu eşek arısı incelenmek için kafasını koparıp ignesini bir ölçeyim dedim ama yanıma kumpas almayı unutmuşum.sizde resim üstünden bir ölçün bakalım.


Tuncay kardeşimiz bu arıyı bölmüş,anaarı çıkmış ama kendine uygun gençbir erkek bulamadıgından,kaderine küsmüş minik bir ana var kovanda.bu esnadada kovanımızda kapalı ve açık yavru bittiginden,varroalar işsiz kalmış.ilk defa varroanın bir arıdan diğerine geçmesine tanık oldum.içerde cirit atıyorlardı.ben son ilaçlamayı yapmadan önce.ha filimide var,izleyin ve dinleyin kaptana ne iltifat edenler var beeee.


burasıda varroa ürteim tesisi.damızlık varroa falan lazımsa vasıflı damızlıklarımız var.hemen temin ederiz,insanlık namına ücret felan yok.


Sevgili kaptanımız Tuncay bey,bal alırken bu güzelim kovanın anayı öldürmüş,görünmez kaza işte bir kaç yılda olabilecek bir hadise olmuş artık.inceledim ana yoktu,yada var eşleşmedi olasılık tabi.bu kovana yapılacak en iyi mudahale eşleşmiş anaarı vermekti.bende adı sezercik olan sezeryanla ürettikleri eşleşmiş anaarıyı kafese koyup verdim.arılar o kadar sevindiki görmeliydiniz.tabi öbür taraftada öksüz kalan bir zayıf kovan.bu esnada incelemelerime sık sık ara veriyorduk kaptan her beş dakikada bir telefon ediyordu.en sonunda tepem attı.arısını merak eden adam,hemde"arı bakanı Ali TÜRK" geliyor sen kalk tatile git.dedim bunu yazdım haberin olsun tel.etmeyide kes artık.aaaa yeterbe.sankim adam telefon şirketlerine ortak az konuş.

4 yorum:

  1. Bir şey dikkatimi çekti..
    O kozalaklardan biri kovanın üstüne düşünce arılar ne tepki veriyorlar acaba...

    YanıtlaSil
  2. içlerinden kaptana dua ediyorlar merak etmene gerek yok.arının agzını vermiş rüzgara,allah kolaylık versin.yer arı koymaya musait degil.az aşagıda hiç rüzgar almayan yer var.bakalım ne yapacak.

    YanıtlaSil
  3. Abi o görüntüleri aş erenler görürse ne olur adamcağız masrafa girmezmi ya erken doğum olursa bak benim bile canım çekti hadi yine afiyet olsun yarasın orayada ızgara yakışır selamlar.

    YanıtlaSil
  4. Şenol,cum aş eren kadının bizim sitelerde ne işi olur.hem kadın,hem hamile ve bizim siteler bir bağ kuramıyom ben.

    YanıtlaSil