10 Temmuz 2007 Salı

İNCELEME VE DENETLEME BİTTİ.YEMEK İÇMEK VAKTİ BAŞLADI


Sanki içinden nerden çıktı bu "arı bakanımı"arı habercisimi" diye düşünüyor sankim.belayı bulduk,acaba ne zaman gidecek felan::))

buyrun, buyrun çekinmeyin.sayın "arı bakanım"diye sohbete dalmışız be.bir ara şöyle yakın masalara bir göz attım bizi dinliyorlar.çay bahçesinde duruyor gözüküyorduk.ama oralardan çoktan kopup arıların yanına varmışız gene masada.Yusuf bir taraftan ben bir taraftan Halil bir taraftanne muhabbet ama sormayın.yan taraflardanda diyorlardır bunlar heralde arı manyağı diye.çünkü bizim masa harici başka alemlerdeler biz arı alemindeydik.tabi sonunda akşam oldu ben Bilecik"teki diğer arıcılarıda denetlemek için yola düştüm.ESKİŞEHİR gezisi süper oldu.bence onları bilmem.

1 yorum:

  1. Halil bey Garsonluk kursuna gitmeli. Çaylarımızı tabaktan içtik. Sen kulağa giren arıyı söylersen. Unutma Tarım Bakanlığında çalışıyorum.

    YanıtlaSil