9 Temmuz 2007 Pazartesi

HALİL BİLEN ARILIĞI


hep resimlerde gördügüm yere gidecegim aklıma bile gelmezdi.Halil BİLEN derki resimlerinizi yollayın yayınlayalım,resim yoktu kendimi götürdüm yayınlasın diye.bu arada şok baskın oldu.kim bilecekki "arı habercisi Ali TÜRK" Eskişehir"de teftişte olacak.aynı zamanda "arı bakanı Ali TÜRK" espiriler çok iyi oturdu.googlede arı bakanı veya arı habercisini ararsanız benden başka şimdilik çıkan yok.millet para veriyormuş ilk sayfada çıkmaya::))
Yanlız halil üstadımın yerini begenmedim.inşallah seneye güzel bir yer ayarlanır.bana verimsiz bir yer görüntüsü verdi.
Resimde üç arı bakanını birden görüyorsunuz.ve çok iyi arı bakarlar.

Egehan

Halil"de mika uygulamasına geçmiş örtü tahtasının altına.

havalı havalı ürettigi anaları sergilerken.sanki biz öyle yapıyoruz.

Halil Bilen"nin ruşetleri.

2 yorum:

  1. Vallah sayın bakanım;

    Taşkın abi kızıyor arı yeri değiştirenlere bu yüzden ben değiştiremem. Zaten bol verimli yerde arıcılık yapmaya ne var...

    Size yeni bir rakip çıktı bu arada..

    Eğer arı bakanı olursa Taşkın abi ülkeyi arıcılıkta 1 numara yapacakmış. Sizin vaatleriniz nedir?

    YanıtlaSil
  2. ben zaten arı bakanıyım.vaade gerek yokki.bizim numaraylada işimiz olmaz.yeterki arıcılar arılarına sahip çıksınlar en iyi numara odur.onunla ilgili yorum yazacam ama daha sonra gelecek.sanki birşeyler yakaladım.

    YanıtlaSil