29 Temmuz 2007 Pazar

SANKİ KOVANDA DAL YAZIYOR


arılığa girilince ilk olarak bu 3 kara kovan var karşınızda kime ait bilmiyorum.

Bu hafta sonu gezimiz bitmek üzereyken Beykoz İncirtepe denilen bir yerde,kime ait oldugunu bilmediğimiz arılığa girdik.baktım yerlerde petek bal parçaları vardı.önümüzdeki sırada bir kapak hafif açık ama örtülüydü.daha aşagıda tek bir kovan vardı,ona doğru yürüdüm üst kapak yerde örtüsüde yarım açık ve içindende bir çıta çekilmişti.olay yeniydi çünkü daha yağma faliyetleri başlamamıştı.hemen çıtaları birleştirip örtüsünü örttüm,kapaktaki balı yıkadım.bu yıkama esnesında arılar biraz kızdı,ben 3 Oktay bir iğne yedi.ama mutluydum arıyı kurtarmış olduk.ertesi gün yamalanıp biterdi bu arı.

1 yorum:

  1. helal sana bakan dediğin böyle olur kimsesiz arılarada müdahale eder

    YanıtlaSil